اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجرای ۷۷ ویژه برنامه در پلدختر طی هفته دفاع مقدس

جانشین فرمانده سپاه ناحیه پل‌دخترگفت: 77 ویژه برنامه برای هفته دفاع مقدس در این شهرستان دستور کار است.

اجرای ۷۷ ویژه برنامه در پلدختر طی هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، فردین زارع روز یک‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان پل‌دختر اظهار کرد:انتظار می‌رود برنامه‌های دفاع مقدس با شکوه هرچه تمام‌تر و در خور شان شهدا ، رزمندگان و مردم و تاثیرگذار برگزارشود.

وی افزود:تمام عزت ، اقتدار ، افتخار ، منصب و مقام‌های امروز افراد جامعه ما مرهون جان‌فشانی و تحمل سختی‌های فراوان رزمندگان در شرایط جنگ و دوران دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه پل‌دختر گفت: سپاه پاسداران به عنوان متولی برنامه‌های هفته دفاع مقدس روز شمار برنامه‌ها تهیه و به ادارات اعلام می‌شود.

وی افزود: نصب بنر و پلاکارد  به مناسبت هفته دفاع مقدس بر سردرب ادارات و حضور فعال و پررنگ مسئولان دستگاه‌ها و نهادها در برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

زارع  با تبریک تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس عمده برنامه‌های این هفته را اعلام کرد  و در این رابطه یادآورشد:دیدار با امام جمعه ، رژه موتوری ، غبارروبی و عطرافشانی گل‌زار شهدا،تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی شامل لوازم‌التحریر ، کفش ، کیف ، تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جنگ و سرکشی از خانواده شهدا از برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان پل‌دختر است.

وی افزود: ارائه ویزیت رایگان ، سخنرانی قبل خطبه‌ها و راه‌اندازی میز خدمت در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی، یادواره‌های شهدا و اعزام راویان دفاع مقدس به دانشگاه‌ها و مدارس، توزیع کمک‌های مواسات و هم‌دلی بین نیازمندان ، برگزاری مسابقات ورزشی و محفل انس با قرآن و تجلیل از سربازان نمونه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول