اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

رفع تصرف یکی از پروژه های بزرگ پایتخت پس از 10 سال

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: با همکاری شهرداری منطقه 20 یکی از بزرگ‌ترین پروژه های تجاری و مسکونی پایتخت پس از 10 سال رفع تصرف و به چرخه دارایی های شهرداری تهران بازگردانده شد.

رفع تصرف یکی از پروژه های بزرگ پایتخت پس از 10 سال

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی شریفیان مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران اظهارداشت:  با همکاری شهرداری منطقه 20 یکی از بزرگ‌ترین پروژه های تجاری و مسکونی پایتخت  پس از 10 سال رفع تصرف و به چرخه دارایی های شهرداری تهران بازگردانده شد.

وی افزود: این پروژه در فضایی به مساحت 10 هزار متر مربع در خیابان شهید رجایی جنوب محدوده منطقه 20 واقع شده است که با اخذ دستور از مراجع قضایی و به همراه نیروهای انتظامی رفع تصرف شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران با اشاره به ارزش ریالی این پروژه افزود: ارزش پروژه تجاری و مسکونی خلیج فارس حدود 8 هزار میلیارد ریال برآورد شده است که با رفع تصرف آن و بازگشت به چرخه دارایی و اموال شهرداری تهران اتفاقات خوبی در شهر رقم خواهد خورد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران ضمن هشدار به سودجویان و افرادی که اموال شهرداری به صورت غیر قانونی در اختیار آنان است افزود: سازمان سرمایه گذاری به دنبال صیانت از اموال شهرداری تهران بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول