اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انتقاد شدید نماینده فارس از اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان انتقاد کرد و گفت: اجرای ضعیف آموزش و پرورش، قانون رتبه‌بندی را از خاصیت انداخت.

انتقاد شدید نماینده فارس  از  اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در جمع برخی از فعالان فرهنگی با انتقاد از نحوه اجرای ضعیف قانون رتبه‌بندی معلمان  اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش با ارایه یک آیین نامه ضعیف، قانون رتبه بندی را از خاصیت انداخت.

او افزود: اینکه معلم به نوعی مجبور شود که برای مشمول شدن در قانون رتبه بندی، مدارکی را بارگذاری کند که بعضاً متعلق به او نیست، کار صحیحی نیست و این از ضعف آیین نامه وزارتخانه آموزش و پرورش است، هر چند که وزارتخانه خود نخواهد که چنین اتفاقی بیفتد.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز می شنویم که برای بارگذاری مدارک در سایت رتبه بندی، بازار سیاه مدرک سازی شکل گرفته و این در شأن معلم و آموزش و پرورش نیست که بازیچه دست چنین گروه هایی قرار گیرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: بنده صراحتا به شخص وزیر آموزش و پرورش گفتم که با این آیین نامه ضعیف، قانون رتبه بندی معلمان از خاصیت افتاد چراکه منزلت معلم را خدشه دار می کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود نیاز اصلی آموزش و پرورش را محتوای مناسب و معلم در تراز دانست و گفت: متاسفانه آموزش و پرورش در این راستا ضربه خورده است.

او تصریح کرد: گلوگاه آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است لذا باید برای پرورش معلم در تراز و محتوای مناسب، روی کیفیت این دانشگاه کار کرد.

انتهای پیام /ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول