اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با اعلام رضایت خانواده مقتول در قالب پویش به عشق امام حسین می بخشم، یک محکوم به قصاص در اهواز از چوبه دار رهایی یافت.

بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم

علیرضا باوی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هفت ماه پیش بین دو خانوار در یکی از محلات اهواز بر سر اختلافات گذشته درگیری رخ داد که یک نفر در این نزاع به قتل رسید.

وی ادامه داد: پس از این حادثه جهت جلوگیری از شعله ور شدن بیشتر آتش کینه و دشمنی و همچنین پیشگیری از وقوع درگیرهای دیگر بین این دو خانوار جلساتی با حضور این خانواده‌ها تشکیل شد.

 باوی گفت: با دستور مقام قضایی، اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر، ستاد صبر و همیاران صلح با بزرگان طرفین این جلسات طی چند ماه برگزار و خانواده‌ها به آرامش و برادری دعوت شدند و زمینه برای صلح و سازش و جلب رضایت اولیا دم فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اولیای دم به حرمت ایام اربعین حسینی و ارادتی که به امام حسین (ع) دارند با پیوستن به پویش به عشق امام حسین(ع) می بخشم از قصاص صرف نظر کردند و این رضایت باعث شد که بین این دو خانوار صلح و سازش ایجاد شود و پرونده بعد از هفت ماه با مصالحه مختومه شد.

پایان پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول