اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کمبود کتاب‌های درسی در بوشهر نداریم/ دانش‌آموزان ثبت سفارش کتاب کنند

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر گفت: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان به مقدار کافی برای این استان تامین شده اما اولیا باید هرچه زودتر برای تکمیل فرایند ثبت نام اقدام کنند.

کمبود کتاب‌های درسی در بوشهر نداریم/ دانش‌آموزان ثبت سفارش کتاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر، صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با تقدیر از تلاش‌های فرهنگیان استان برای ثبت سفارش و توزیع کتب درسی در ماه‌های اخیر، اظهار داشت: با توجه به ثبت‌نام ۹۶ درصدی دانش‌آموزان استان باید با رصد دقیق، عملیات ثبت سفارش برای همه دانش‌آموزان انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر، افزود: کتب درسی به تعداد مورد نیاز در انبارهای کتب استان موجود است و تا اول مهر در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: به خانواده‌ها اطمینان خاطر می‌دهیم که هیچ دانش‌آموزی در ابتدای سال جدید تحصیلی، مشکل کتاب درسی نداشته باشد. 

این مقام مسئول بیان کرد: مدیران مدارس و اولیا باید هرچه سریع تر برای تکمیل فرایند ثبت کتب درسی، دانش آموزان خود اقدام کنند تا مشکلی در توزیع کتاب به وجود نیاید.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول