اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کازرونی‌ها، 50 هزار پرس غذا در اربعین حسینی طبخ کردند

روز اربعین، 50 هزار پرس غذا توسط گروه جهادی شهید همت مهرنجان در شهرستان کازرون طبخ شد.

کازرونی‌ها، 50 هزار پرس غذا در اربعین حسینی طبخ کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده سپاه کازرون اظهار کرد: 50هزار پرس غذا توسط گروه جهادی شهید همت روستای مهرنجان شهرستان کازرون تهیه و در بین عزاداران حسینی تقسیم شد.

وی گفت: گروه جهادی شهید همت روستای مهرنجان در حسینیه تعزیه خوانی این روستا با پخت بیش از 120 دیگ بزرگ غذا برنج و قیمه به مناسبت اربعین حسینی، برای پذیرائی از جاماندگان حسینی عنایت داشتند که حاصل آن 50هزار پرس غذا در امامزاده سید حسین(ع) محل اجتماع بزرگ جاماندگان حسینی تقسیم و توزیع شد.

سرهنگ غلامرضا توکل با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی شهید همت بسیجیان روستای مهرنجان ادامه داد: گروه جهادی شهید همت از گروه‌های جهادی فعال شهرستان کازرون که در فعالیت‌های جهادی گوناگون با مشارکت خیرین، خصوصا در طبخ غذا در زمان کرونا و در مناسبت‌های مختلف فعالیت داشته و دارند و در همین ماه محرم و صفر سال جاری با پخت بیش از 100 هزار پرس غذا با عزاداران حسینی و مستمندان فعالیت کرده‌اند.
 


انتهای پیام/ ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول