اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مردم ایران قدردان مهمان‌نوازی دولت و ملت شریف عراق هستند/ جاده بندرلنگه به تصمیم فوری نیاز دارد

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: دشمن از اجتماع اربعین می‌ترسد معنای این جمله این است که دشمن هنوز از حسین (س) و زینب (س) هراس دارد و این معجزه کار امام حسین است.

مردم ایران قدردان مهمان‌نوازی دولت و ملت شریف عراق هستند/ جاده بندرلنگه به تصمیم فوری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در خطبه‌های این هفته در نماز جمعه، اظهار داشت: اربعین حسینی و عملیات بی نظیر بیست میلیونی عاشقان حسینی دلیلی بزرگ بر باقی بودن و زنده بودن حسین علیه السلام  است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند درسی که اربعین به ما می دهد این است  یاد حقیقت و  خاطر شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت حادثه بی نظیر پیاده روی اربعین امسال بزرگترین تجمع مسلمانان،عامل اتحاد و همدلی و مانور عظیم پیروان قرآن بود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: دشمن از اجتماع اربعین می‌ترسد معنای این جمله این است که دشمن هنوز از حسین علیه السلام و زینب سلام الله علیها هراس دارد و این معجزه کار امام حسین علیه السلام است.

مدیر حوزهای علمیه خواهران استان هرمزگان ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و بیان کرد:رهبر معظم انقلاب در مورد هفته دفاع مقدس فرمودند؛ من مشتاقم که جوانان ما قصه جنگ تحمیلی هشت ساله را بدانندکه چه بود این را بارها گفته ایم خیلی برنامه ریزی آینده جوان برای ما مهم است ما هرچه برای دوره دفاع مقدس سرمایه گذاری و کار کنیم زیاد نیست از این ظرفیت تاکنون استفاده خوب و درخوری نشده است .

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم دانش آموزان نیازمند فراونی در شهرستان چشم به احسان شما مردم شریف دارند، مهرماه در انتظار  مهر ورزی شماست ،نشاندن یک لبخند روی لبان یک دانش آموز نیازمند با تهیه کیف و کفش و لباس نو برای او از بزرگترین صدقات و از عوامل تقرب به خداوند است مردم نوع دوست و مسلمان شهرستان بندرلنگه را به یاری دانش آموزان نیازمند از طریق کمیته ، امداد بهزیستی و مراکز نیکوکای فرا می‌خوانم.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا گفت: ارائه بیانیه غیر سازنده سه کشور اروپایی عضو برجام علیه ایران و همزمانی آن با اتهام حمله سایبری ایران  به کشور آلبانی و تحریم های جدید آمریکا در تضاد آشکار با حُسن نیت و مذاکرات متعدد و اراده جدی آنها برای حل مسائل فی ما بین می‌دانیم و بشدت محکوم می‌کنیم.

وی بیان کرد: عواقب بن بست احتمالی مذاکرات متوجه غرب خواهد بود،ماهمچنانی که جنگ تحمیلی را به گنجی عظیم برای استقلال خود تبدیل کردیم این رفتار غیر دوستانه غرب را به عاملی برای هرچه به قدرت یافتن ایران تبدیل خواهیم ساخت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: بهترین سیاست همان سیاست دولت سیزدهم است که تقویت روابط با همسایگان و مجموعه های بزرگ مثل شانگهای را در پیش گرفته است. 

دوران یکه تازی غرب مدت ها سپری شده است اما انها در خوابند که بزودی با سیلی ملت های آزاده  بیدار خواهند شد.

فکری به حال جاده بندرلنگه کنید

وی در پایان ضمن تشکر از ریاست دادگستری شهرستان جهت ورود قاطع به وضعیت نابسامان جاده ای بیان کرد: متاسفانه در فاصله زمانی جمعه گذشته تا امروز باز هم حوادث ناگواری در جاده بندرلنگه - چارک رخ داد و تعدادی از هموطنان عزیز ما جان خود را از دست دادند، امیدواریم مسؤولان مربوطه در کمترین زمان برای این مسیرحادثه ساز راهکار مناسبی بیندیشند.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول