اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

مسابقات جهانی کشتی آزاد| شگفتی‌سازی نماینده چین در 57 کیلو/شکست تلخ امید مدال هندی‌ها

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی کشتی آزاد در حالی برگزار شد که در وزن 57 کیلوگرم نماینده چین شگفتی‌ساز شد و امید هندی‌ها شکست تلخی را تجربه کرد.

مسابقات جهانی کشتی آزاد| شگفتی‌سازی نماینده چین در 57 کیلو/شکست تلخ امید مدال هندی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در حالی در اوزان 57، 74 و 92 کیلوگرم برگزار شد که اتفاقات عجیبی در وزن 57 کیلوگرم رخ داد.

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک مقابل وان هو زو از چین شکست خورد. در حالی که پیش‌بینی اهالی کشتی این بود نماینده چین خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار می‌رود اما این کشتی‌گیر راهی نیمه‌نهایی شد تا سرلک امیدوار به حضور در جدول بازنده‌ها شود اما وان هو زو در این مرحله امشب باید مقابل توماس گیلمان آمریکایی رنک اول جهان قرار بگیرد که رقابت حساسی هم برای ایران و هم آمریکا خواهد بود. در صورتی که کشتی‌گیر چینی بتواند به موفقیت‌های خود ادامه دهد سرلک می‌تواند در جدول بازنده‌ها به کارش ادامه دهد. 

اتفاق عجیب دیگر این مسابقات در وزن 57 کیلوگرم شکست تلخ راوی کومار کشتی‌گیر هندی است. این کشتی‌گیر که مدال نقره المپیک توکیو و برنز جهان در سال 2019 را در کارنامه دارد در مرحله یک هشتم مقابل عبداله‌یف از ازبکستان با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به یک چهارم بازماند. وی یکی از امیدهای کسب مدال بود و حالا باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا بتواند در جدول بازنده‌ها رقابت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول