اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بازدید زاکانی از موکب سلامت مدیریت شهری در کربلا/ 8 روز خدمات درمانی شبانه‌روزی به زائران اربعین

شهردار تهران با حضور در درمانگاه شبانه‌روزی شرکت شهر سالم، از مجموعه‌های مدیریت شهری تهران در کربلا و خدمات ارائه‌ شده به زائران اربعین بازدید کرد.

بازدید زاکانی از موکب سلامت مدیریت شهری در کربلا/ 8 روز خدمات درمانی شبانه‌روزی به زائران اربعین

 به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در درمانگاه شبانه‌روزی شرکت شهر سالم، از مجموعه‌های مدیریت شهری تهران در کربلا و خدمات ارائه‌ شده به زائران اربعین بازدید کرد؛ همچنین از فعالیت 8 روزه و شبانه‌روزی کادر درمان این موکب درمان و سلامت تشکر کرد.

در این بازدید که در نخستین ساعات بامداد امروز برگزار شد، شهردار تهران از بخش‌های مختلف این درمانگاه صحرایی که در قرارگاه «موکب زینبیه» واقع در عمود ۱۴۰۳ شهر کربلا قرار دارد، بازدید و از تلاش کادر درمان این مجموعه برای خدمت به زائران اباعبدالله(ع) و همایش بین‌المللی اربعین تشکر کرد.

امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم در این دیدار گزارشی از عملکرد هشت‌روزه و خدمت شبانه‌روزی ارائه شده در پنج پایگاه درمانی این مجموعه در شهرهای نجف، کربلا، سامرا و عمود ۷۰۷ ارائه داد.

در این دیدار محمدامین توکلی زاده معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهردار تهران و برخی از مدیران مدیریت شهری تهران هم حضور داشتند که با  نحوه و کیفیت خدمات درمان و سلامت ارائه‌ شده به راهپیمایان همایش معنوی اربعین آشنا شدند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول