اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

انتقاد امام جمعه موقت قلعه‌گنج از ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت شهرستان

امام جمعه موقت قلعه‌گنج گفت: مسأله‌ای که مردم جنوب استان کرمان را رنج می‌دهد، صف جایگاه‌های سوخت است و مردم خواستار رفع این محدودیت‌ها هستند.

انتقاد امام جمعه موقت قلعه‌گنج از ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به افتتاح اولین مسکن طرح نهضت ملی مسکن در استان با حضور استاندار و نماینده مجلس اظهار کرد: با پیگیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی مسأله جاده کوهبنان به‌زودی برطرف می‌شود و به مسائل بهداشتی، درمانی و ورزشی شهرستان نیز رسیدگی خواهد شد.

وی یادآور شد:در آستانه سال تحصیلی و شور عاطفه‌ها هستیم که وجوه جمع‌آوری شده در نماز جمعه به جشن عاطفه‌ها اختصاص دارد.

امام جمعه کوهبنان با قدردانی از حضور گسترده، بانشاط و با انگیزه مردم در مراسم راهپیمایی اربعین تصریح کرد: باید از دولت‌های ایران و عراق، مردم دو کشور و موکب‌داران و مهمان‌نوازی عراقی‌ها نیز تشکر کنیم.

ضرورت حل مشکل جایگاه‌های سوخت قلعه‌گنج

حجت‌الاسلام یحیی احمدی‌زاده امام جمعه موقت قلعه‌گنج با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یعنی خودباوری ملی، خودکفایی در حوزه دفاعی و اتحاد ملی و دستاوردهای دفاع مقدس را باید پاس بداریم.

وی تصریح کرد: هر جا ما مقاومت کردیم، پیروز شدیم و مقاومت برای جمهوری اسلامی ایران اقتدارآفرینی کرد.

خطیب جمعه قلعه‌گنج بیان کرد: مسأله‌ای که مردم جنوب استان کرمان را رنج می‌دهد، صف جایگاه‌های سوخت است و مردم خواستار رفع این محدودیت‌ها هستند و ضرورت دارد ‌مسؤولان هرچه سریع‌تر پیگیر صف‌های طولانی جایگاه‌های سوخت باشند چراکه مردم در مشقت هستند.

دشمنان به‌دنبال کمرنگ کردن اربعین هستند

حجت‌الاسلام علی‌اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر با تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در چهل روز حرکت کاروان اسرا زیباترین جهاد تبیین را انجام دادند و اربعین تجسم رسوایی ستم و پیروزی حق و مظلوم و انتهای جاده اسارت است.

وی افزود: واکنش دشمنان به این اجتماع سیاسی، معنوی و اجتماعی به دوصورت است؛ یکی اختفا، انکار و سانسور است که کاری نمی‌توانند کنند و دوم وارونه نشان دادن، تحریف و کمرنگ کردن اربعین است که باید مراقب فریب دشمنان باشیم.

امام جمعه بردسیر از مردم شهرستان دعوت کرد در همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین که در روز اربعین از گلزار شهدا تا امامزاده سیدمحمد برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول