اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

سرپرست دفتر آموزش پیش دبستانی و دبستانی منصوب شد

«محمد محمدی» از سوی وزیر آموزش و پروش به‌ عنوان سرپرست دفتر آموزش پیش دبستانی و دبستانی منصوب شد.

سرپرست دفتر آموزش پیش دبستانی و دبستانی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی یوسف نوری وزیر آموزش‌ و پرورش «محمد محمدی» به‌ عنوان «سرپرست دفتر آموزش پیش دبستانی و دبستانی» منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی سرکارعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دفتر آموزش پیش دبستانی و دبستانی» منصوب می‎ شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیگیری سیاست‎های رئیس جمهور محترم، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‎‌ها، در تحقق برنامه‎‌های وزارت آموزش و پرورش و دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.

در این راستا، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‎گری»، «مردم‎داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است. توفیق روزافزون جناب ‎عالی را در انجام وظایف محول از خداوند متعال مسألت دارم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول