اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

پویش نذر خون تا پایان ماه صفر ادامه دارد

سرپرست اداره کل انتقال خون استان تهران گفت پویش نذر خون که همزمان با ماه محرم و برای دعوت مردم به انجام کار انسان دوستانه و نجات بخش اهدای خون، شروع شده بود تا پایان ماه صفر و روز شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

پویش نذر خون تا پایان ماه صفر ادامه دارد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،سرپرست اداره کل انتقال خون استان تهران گفت پویش نذر خون که همزمان با ماه محرم و برای دعوت مردم به انجام کار انسان دوستانه و نجات بخش اهدای خون، شروع شده بود تا پایان ماه صفر و روز شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

سید منتظر شُبّر ضمن تقدیر از همراهی مردم پایتخت با فرهنگ اهدای خون خاطرنشان کرد: پویش نذر خون یک فرصت مهم برای ارادتمندان به مکتب امام حسین(ع) است که بر اساس درس آموزه‌های قیام کربلا، نشانه‌های ایثار، اخلاص و فداکاری را می‌توانند در اهدای خون برای نجات جان بیماران ببینند.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان تهران اضافه کرد: ایام محرم و صفر که تداعی کننده قیام آزادگی حضرت اباعبدالله(ع) است، در طول تاریخ به اوقاتی برای نزدیک شدن مردم ایران به صفات ناب اخلاقی و انسانی تبدیل شده و حالا که اهدای خون یکی از مسئولیت‌های اجتماعی و تکالیف انسانی است، به همین سبب می‌توان در ترویج این فرهنگ نجات بخش گامی برداشت و پویش نذر خون نیز بر همین مسیر آگاه سازی اجتماعی تاکید دارد.

وی ادامه داد: پویش نذر خون تا پایان ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد و امیدواریم جوانان و به ویژه بانوان شریف و مهربان تهرانی در این امر مهم و زندگی بخش مشارکت بیشتری داشته باشند.

شُبّر با اشاره به فعالیت هشت مرکز اهدای خون در روز اربعین، خاطرنشان کرد: ۴ مرکز سیار اهدای خون در مسیر پیاده روی دلدادگان اربعین مستقر خواهد بود تا مردم مؤمن تهران بتوانند در این روز بزرگ، به یاری بیماران نیازمند به خون بشتابند.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان تهران در پایان اظهار کرد: مردم شریف ایران در طول سالیان اخیر با توجه ویژه به فرهنگ اهدای خون، به انجام این کار ارزشمند همت می‌گمارند و مثل نذرهایی که در مسیر رضایت خداوند انجام می‌دهند، خون خود را که نجات بخش بیماران است، نذر می‌کنند و امیدواریم این همراهی و همدلی ها به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول