اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هفته دفاع مقدس مهم‌ترین فرصت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: هفته دفاع مقدس مهم‌ترین فرصت به منظور تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان و نوجوانان و هفته بازنگری در فرهنگ غنی دفاع مقدس است.

هفته دفاع مقدس مهم‌ترین فرصت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، مسعود احمدی‌نیا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس از جمله رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز تاریخی کشور است که یادآور پایمردی، آزادگی و جانفشانی ملتی عاشورایی است که با ایمان و عشق به ولایت و نظام اسلامی توانست سال‌ها در برابر هجوم حملات و توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام مقاومت نموده و سرانجام نیز پیروزی خود و شکست اهریمن را در صفحه تاریخ بنگارد.

وی مهم‌ترین اصل در اجرای ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تکیه و تأکید بر منویات امامین انقلاب دانست و افزود: هفته دفاع مقدس مهم‌ترین فرصت به منظور تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان و نوجوانان و هفته بازنگری در فرهنگ غنی دفاع مقدس است.

احمدی نیا افزود: هفته دفاع مقدس یادآور آن است که دلاوران رشید میدان‌های نبرد کربلای ایران، اطاعت پذیری از ولایت، جهاد، فداکاری و ایثار را از مکتب عاشورای حسینی به نیکی آموختند و با تأسی به آن شخصیت جاودانه بشریت، نام خود را در تاریخ انقلاب آزادمردان عالم ثبت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان  تصریح کرد: تدبیر در راه و سیره‌های نظری و عملی شهیدان گره‌گشای مشکلات و بهترین سلاح مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی در پایان خواستار حفظ و صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین عملیاتی و کیفی شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس باتکیه برافزایش تعامل و همکاری سایر کمیته‌ها شد و افزود: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان در جهت اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس استفاده شود.

انتهای پیام /۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول