اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ناظم‌الشریعه: به دنبال بهترین عملکرد در جام ملت‌ها هستیم/ هدف ما صعود به جام‌جهانی آینده است

سرمربی تیم ملی فوتسال عراق گفت: توقعات خاصی از تیم عراق در جام ملت‌ها نیست اما تمام تلاش خود را می‌‌‌‌کنیم که بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشیم.

ناظم‌الشریعه: به دنبال بهترین عملکرد در جام ملت‌ها هستیم/ هدف ما صعود به جام‌جهانی آینده است

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، سیدمحمد ناظم الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال عراق که قرار است در رقابت‌های آسیایی کویت شرکت کند اظهار داشت:  با توجه به شرایطی که در حال حاضر در عراق است متاسفانه مشکلاتی در مورد ورزش عراق وجود دارد که فوتسال هم از این موضوع جدا نیست.

وی گفت: بعد از صعود به  مرحله نهایی جام ملت‌های آسیایی کویت چندین  برنامه‌‌‌‌ریزی داشتیم اما متاسفانه این برنامه‌ها عوض شد و ما هم مجبور به تغییرات شدیم برای مثال اردوی که برای ایران در نظر گرفتیم 40 روزه بود اما این اردو به مدت 20 روز در شیراز برگزار شد. و یا قرار بود با کرواسی بازی دوستانه‌‌‌ای داشته باشیم که این بازی هم کنسل شد و در نهایت توانستیم به ازبکستان بیاییم.

 سرمربی تیم ملی فوتسال عراق گفت:  ازبکستان یکی از تیم‌‌‌‌های خوب آسیاست و همیشه اینو ثابت کرده است.ما نیاز داریم با تیم‌های که کارهای ایستگاهی انجام می‌دهند بازی کنیم در گروه ما تایلند و کویت میزبان حضور دارند و این تیم‌ها در ضربات ایستگاهی عملکرد خوبی دارند و ما باید با تیم‌های مثل ازبکستان بازی می‌‌‌‌‌کردیم که خدا را شکر با پیگیری‌های فدراسیون  و با همکاری مربی تیم میشل پتروس در روزهای آخر این کار عملی شد.

وی افزود:  بعد از دیدار امروز مقابل ازبکستان راهی لبنان می‌شویم و دو دیدار هم با تیم ملی این کشور برگزار می‌‌‌کنیم و بعد از آن به بصره می‌‌‌رویم و بعد از دو روز استراحت دوم مهر راهی کویت می‌‌‌‌شویم. تیم ملی عراق چند سالی شرایط خوبی نداشته و نتوانسته به جام ملت‌‌‌ها صعود کند همچنین بازیکنانش دور از مسابقات بودند و تعدادی از آنها هم پا به سن گذاشتند.در ابتدا ما باید تغییرات ساختاری می‌دادیم و از همان ابتدا سعی کردیم با برگزاری اردوهای بلند مدت در خارج از کشور کمی این موضوع را مرتفع کنیم.

ناظم الشریعه در پاسخ به اینکه شرایط تیم ملی عراق برای حضور در جام ملت‌ها چگونه است گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و توقعات خاصی از این تیم نیست با توجه به هدف‌‌گزاری اولیه ما تمام سعی تلاش خود را می‌‌‌‌کنیم که بهترین عملکرد را در جام ملت‌های کویت داشته باشیم. و به دنبال سهمیه جام جهانی آینده هستیم .که این موضوع  به تلاش مضاعف نیاز دارد و از طرفی به دنبال بازیکنانی هستیم که در جام جهانی 23 تا 24 ساله باشند. قرار است بعد از جام ملت‌های کویت لیگ عراق با 16 تیم برگزار شود که این موضوع خیلی می‌تواند به آینده تیم ملی کمک کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول