اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اراضی 2 روستای گچی و سلطان آباد شیراز رفع تصرف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از رفع تصرف 30 هکتار از اراضی کشاورزی دو روستای گچی و سلطان آباد شهرستان شیراز خبر داد.

اراضی 2 روستای گچی و سلطان آباد شیراز رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار  یوسف ملک زاده با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وصول یک فقره حکم قضایی به منظور رفع تصرف از اراضی دو روستای گچی و سلطان آباد، برابر  تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی باغی و کشاورزی ، موضوع  به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان فارس افزود: ماموران انتظامی شهرستان شیراز به همراه نمایندگان جهاد کشاورزی، امور اراضی و شهرداری به مکان‌های مورد نظر اعزام و نسبت به رفع تصرف  152 قطعه کاربری غیرمجاز به مساحت 30 هکتار که توسط افراد سودجو تغییر کاربری شده بود،  اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان  با بیان اینکه در این خصوص 30 هکتار از اراضی رفع تصرف و به حالت اولیه برگردانده شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش زمین‌های مذکور را 650 میلیارد ریال  برآورد کرده‌اند.

سردار ملک زاده با بیان اینکه در این خصوص 25 نفر از افراد متخلف که با راه بندان و سنگ پرانی به سمت ماموران مجری طرح، قصد ممانعت از اجرای حکم را داشتند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و البرز

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز از کشف 116 کیلوگرم تریاک با همکاری عوامل انتظامی استان البرز خبر داد .

سرهنگ عظیم اله کرمی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز از طریق عوامل انتظامی استان البرز مطلع شدند که قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از استان های شرقی کشور به سمت محورهای مواصلاتی این شهرستان انتقال دهند.

وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و در این خصوص یک باند قاچاق مواد مخدر مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل تردد قاچاقچیان مشخص و در این راستا 3 دستگاه خودرو ( 2 خودرو پژو پارس و یک خودرو پژو 405) در یکی از محورهای فرعی شهرستان توقیف و در بازرسی از آن ها در مجموع 116 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز گفت: در این خصوص 8 قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

کشف حدود یک و نیم تن مواد مخدر در فسا طی سال جاری

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، یک تن و 419 کیلوگرم انواع موادمخدر از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است .

سرهنگ محمد قسام اظهار داشت: در سال جاری با هدف برخورد با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر، طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و سایر یگان های انتظامی شهرستان فسا قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا و از ابتدای سال جاری تا کنون، یک تن و 419 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر کشف و در این خصوص 274 متهم دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد افیونی و پدیده شوم اعتیاد همواره از مطالبات به حق مردم بوده و پلیس با تمام توان و قوت، محیط را برای سوداگران مرگ ناامن می کند و در این راستا می طلبد که سایر دستگاه ها و نهادهای مربوطه نیز مسئولیت خود را در زمینه پیشگیری از اعتیاد بیش از پیش ایفا کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول