اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

راه‌اندازی اَبَرپروژه آبرسانی به همدان

معاونت تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: اَبرپروژه آبرسانی به همدان با 140 کیلومتر خط لوله و 3 ایستگاه عظیم پمپاژ هم اکنون تکمیل شده و در مرحله راه‌اندازی قرار دارد.

راه‌اندازی اَبَرپروژه آبرسانی به همدان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علیرضا الماسوندی، معاونت تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران در گفت‌وگو با اخبار سراسری سیما ضمن اشاره به بهره‌برداری اَبَرپروژه آبرسانی همدان گفت: این پروژه همانطور که اشاره شد در کشور بی‌نظیر است، و مسئله‌ای است که 17 سال روی زمین بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به همدان در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و هم‌اکنون تکمیل شده است، گفت: اَبرپروژه آبرسانی به همدان با 140 کیلومتر خط لوله و 3 ایستگاه عظیم پمپاژ هم اکنون تکمیل شده و در مرحله راه‌اندازی قرار دارد.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه بزرگ به انتهای رسیده است.

الماسوندی گفت: هم اکنون مخزن شماره یک این پروژه به طرفیت 5 هزار متر مکعب در حال آبگیری است و آب به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، طی یک ماه گذشته اَبَرپروژه‌های آبرسانی نظیر خطر غدیر، خط انتقال شمال کشور و سایر پروژه‌های آبرسانی به بهره‌برداری رسیده است و دولت تلاش می‌‌کند‌ مسئله آب شرب شهرها و روستاهای کشور در برنامه 4 ساله تا پایان دولت سیزدهم به صورت پایدار حل شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول