اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افزایش سرانه آرد نانوایان تالش

فرماندار تالش با اشاره به کمبود سرانه آرد تالش که مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده بود، از افزایش چهار هزار کیسه‌ای سهمیه نانوایان این شهرستان خبر داد.

افزایش سرانه آرد نانوایان تالش

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، کیا عاشوری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرانه آرد نانوایان تالش چهار هزار کیسه افزایش یافته، اظهار کرد: کمبود سرانه آرد تالش که مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده بود و خداروشکر چهار هزارکیسه‌ سهمیه نانوایان این شهرستان افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه کمبود آرد در بسیاری از شهرستان‌های استان وجود دارد، گفت: پس از رشت، بیشترین سهیمه اختصاص یافته به تالش است.

فرماندار تالش با تأکید بر انجام کارشناسی‌های دقیق، ارائه آمار و اطلاعات به‌روز و پیگیری‌های متعدد در طول ماه‌های گذشته تصریح کرد: آرد اختصاص یافته با توجه به کیفیت پخت نان،گزارش بازرسان و جمعیت حوزه واحدهای نانوایی تقسیم خواهد شد تا شاهد کاهش مشکلات مردم تالش باشیم.

عاشوری همچنین بر برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌ها در حوزه معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری و دستگاه‌های ذیربط در زمینه توزیع دقیق آرد و همچنین پخت و توزیع نان تأکید کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول