اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

باند سارقان خودرو در اصفهان منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره سرقت خودرو با 11 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

باند سارقان خودرو در اصفهان منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی سرقت یک دستگاه خودرو سواری پژو در شهر اصفهان بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات مأموران برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان ادامه داشت تا این که چند روز بعد مجدداً یک دستگاه خودروی پژو در محل وقوع سرقت اول به سرقت رفت و این بار کارآگاهان با بررسی میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی موفق شدند ۳ سارق را در این ارتباط شناسایی کنند.

ترکیان بیان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سارقان از افراد سابقه‌دار در امر سرقت خودرو هستند که نهایتاً با اقدامات پلیسی متهمان در حالی که با یک دستگاه خودرو مشغول پرسه‌زنی و انجام مقدمات سرقت مجدد در محل انجام سرقت‌های قبلی خود بودند رؤیت و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو و ۲ جفت پلاک و مقادیری لوازم مسروقه از متهمان گفت: سارقان که در تحقیقات اولیه به عمل آمده ابتدا منکر ارتکاب سرقت شدند پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس به ۱۱ فقره سرقت خودرو در اصفهان و شهرستان‌های دیگر اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد و بر عزم جدی پلیس آگاهی در شناسایی و برخورد با سارقان تأکید کرد و از مردم خواست ضمن رعایت آموزش و هشدارهای پلیس در جهت پیشگیری از وقوع سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول