مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس درباره مطالبات کارکنان مخابرات، اظهارداشت: مردم از مخابرات، توسعه، نگهداری خوب و پاسخ گویی در ارائه خدمات را می خواهند.
وی ادامه داد: همچنین کارکنان مخابرات هم از ما انتظاراتی دارند و سهامداران هم از ما انتظار دارند و این انتظارها به حق است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: اما یک بنگاه اقتصادی باید همه این انتظارها را با هم ببیند.
سلطانی با بیان اینکه موضوع افزایش تعرفه تلفن ثابت را مدت ها است که از رئیس جمهوری، معاون اول رئیس جمهوری و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری کرده ایم، گفت: مصوبه 466 شورای رقابت برای تغییر تعرفه های تلفن ثابت، خرداد ماه سال 1400 ابلاغ شد و باید اجرایی می شد که در دولت قبل بنابر دلایلی اجرایی نشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: این در حالی است که مصوبه 466 شورای رقابت مصوبه ای قانونی است و باید اجرا می شد.
وی تاکید کرد: اگر این مصوبه اجرایی می شد بسیاری از مسائل و مشکلاتی که امروز با کارکنان مخابرات داریم را نداشتیم. زیرا اعداد و ارقام این مصوبه به گونه ای بود که شرکت مخابرات می توانست تعهداتی که به کارکنان خود داشت را اجرایی می کرد و علاوه بر اینکه آهنگ توسعه هم رشد می کرد.
به گزارش فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه، خواستار رسیدگی به مشکلات نیروهای شرکتی شاغل در مخابرات شده اند.
انتهای پیام/