اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جام جهانی قطر مسابقات بسکتبال با ویلچر را به تعویق انداخت

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر با توجه به تداخل این مسابقات باجام جهانی فوتبال قطر این رقابت‌ها را به تعویق انداخت.

جام جهانی قطر مسابقات بسکتبال با ویلچر را به تعویق انداخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر که قرار بود در آبان ماه در امارات برگزار شود با ارسال نامه ای از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر به خردادماه سال 1402 موکول شد.

محمد شروین اسبقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تعویق مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر امارات اظهار داشت: این مسابقات قرار بود آبان ماه و در امارات برگزار شود که شورای ورزشی امارات با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر اعلام کرده است که با توجه به همزمان بودن جام جهانی فوتبال قطر این مسابقات قابل برگزاری نیست و فدراسیون جهانی هم برای هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات این مسابقات را به خردادماه سال 1402 موکول کرد. 

اسبقیان در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات جهانی دیگر رشته ها هم که قرار است در امارات برگزار شود به تعویق می‌افتد یا خیر؟ گفت: در خصوص رشته‌های دیگر هنوز نامه‌ای به دست ما نرسیده است و تا به امروز تنها بسکتبال با ویلچر است که به تعویق افتاده است و مسابقات سایر رشته‌ها برگزار خواهد شد که باز هم نمی‌شود 100 درصد بگوییم که برگزار می‌شود یا خیر.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در ادامه عنوان کرد: تمرینات و اردوهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر به هیچ وجه کنسل نخواهد شد و تا برگزاری مسابقات در خرداد سال 1402 ادامه خواهد داشت تا بتوانیم با قدرت در این مسابقات حاضر شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول