اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

فارس من| مشکلات پارک دیالمه تهران رفع شد

برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس با راه اندازی کمپینی در «فارس من» خواستار رفع مشکلات بوستان دیالمه تهران شدند که شهردار منطقه 12 به مطالبه آنها پاسخ داد.

فارس من|  مشکلات پارک دیالمه تهران رفع شد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس با راه اندازی کمپینی در «فارس من» خواستار باز طراحی و تجهیز پارک دیالمه واقع در منطقه 12 تهران شدند.

در بیانیه این کمپین آمده است؛« متاسفانه به دلیل طراحی نامناسب پارک و جانمایی اشتباه، در حال حاضر پارک دیالمه به محلی برای تجمع جوانان  بزهکار شده است و عملا ساکنین منطقه رغبتی به حضور در این پارک ندارند.

همچنین قسمت بسیار کوچکی از پارک با تجهیزات بسیار مختصر به کودکان اختصاص دارد، فضای زیادی بعنوان مسیر عبور خودرو سنگفرش شده و سرسبزی را گرفته، قسمت شمالی پارک نیز با شمشادهای بلند محصور شده و جایی برای پاتوق جوانان بزهکار شده است. ورودی های پارک نیز همواره با موتورسیکلت‌های این جوانان مسدود بوده و مزاحمت‌های فراوانی برای ساکنین ایجاد شده است.»

سالم‌سازی فضای بوستان شهید دیالمه در منطقه 12

 امیر یزدی، شهردار منطقه 12 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس ضمن تحسین روحیه مطالبه‌گری اهالی محله شهید دیالمه در اقدام به تشکیل «پویش سالم‌سازی فضای بوستان شهید دیالمه» به‌طور خودجوش گفت: به‌یقین مشارکت شهروندان متعهد و دلسوز در مدیریت شهری، شهرمان را به جایی دلپذیر و روبه‌پیشرفت تبدیل خواهد کرد و ما امیدواریم هر روز بیشتر شاهد این حس تعلق در سایه این قبیل مطالبه‌گری‌ها باشیم.

وی با یادآوری این نکته که مطالبات اهالی محل در مورد رسیدگی به وضعیت فضای سبز بوستان از جمله برنامه‌های فصلی شهرداری منطقه است، افزود: رشد زیاد گیاهان پرچینی پیرامونی این بوستان به دلیل آبیاری مناسب آنها بوده و «هرس فرم» آنها هم مطابق برنامه‌ریزی‌های هر ساله، بنا بود در ماه مهر انجام شود که به دلیل درخواست‌ها و کسب رضایت اهالی، همین امروز، دوشنبه، 21 شهریورماه به انجام رسید.

شهردار قلب طهران همچنین از اجرای تمهیدات ترافیکی در این بوستان، مطابق درخواست اهالی خبر داد و گفت: بوستان دیالمه در ضلع شرقی خیابان شهید دیالمه قرار دارد که دارای چند ورودی است. ورودی‌های غربی این بوستان با موانع ترافیکی مسدود است و فقط یک ورودی در ضلع شرقی بوستان، محل تردد موتور و وسایل نقلیه شده بود که اسباب ایجاد نارضایتی در اهالی را فراهم کرده بود.

وی توضیح داد: پس از بازدیدهای کارشناسانه، متوجه شدیم، تنها یک وسیله نقلیه به بوستان وارد می‌شود که متعلق به یک ملک شخصی در ضلع جنوب بوستان بود و امروز دسترسی این خودرو نیز با زنجیر مسدود شد. 

یزدی با یادآوری اینکه پیش از این نیز کنترل تردد وسایل نقلیه به بوستان انجام شده است، ادامه داد: پس از این با کنترل شبانه‌روزی نگهبان بوستان، ورود هر نوع وسیله نقلیه به داخل پارک ممنوع است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول