اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ملایی: امیدوارم نتیجه‌ای بهتر از المپیک در جهانی داشته باشم/ کاپ آسیا حکم تمرین داشت

ملی‌پوش روئینگ کشورمان گفت: مسابقات کاپ آسیا برای ما بیشتر حکم تمرین داشت و اوج را باید برای مسابقات جهانی بگذاریم.

ملایی: امیدوارم نتیجه‌ای بهتر از المپیک در جهانی داشته باشم/ کاپ آسیا حکم تمرین داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نازنین ملایی در خصوص مسابقات کاپ یک روئینگ آسیا و اینکه آیا ضرورت داشت این مسابقات در آستانه رقابت‌های جهانی برگزار شود، اظهارداشت: دلیل برگزاری کاپ آسیا برای ما نبود بیشتر به این خاطر برگزار شد که جوانانی که مدت‌ها در اردو بودند و مسابقه نداشتند بتوانند در یک رقابت حضور داشته باشند. این رویداد حکم تمرین داشت و پیک اصلی را برای مسابقات جهانی نگه داشته‌ایم. 

ملی‌پوش روئینگ کشورمان درباره اینکه بعد از المپیک نگاه‌ها به شما تغییر کرده و همه انتظار نتیجه خوب در مسابقات جهانی دارند، عنوان کرد: دقیقا همین است و نگاه بیشتری روی من است اما من برای نخستین بار در مسابقات جهانی شرکت می‌کنم و امیدوارم بتوانم همان نتیجه المپیک یا بهتر از آن را کسب کنم اما همه چیز بستگی به روز مسابقه دارد. همه ورزشکاران می‌دانند بالا و پایین هست و اینکه ورزشکار همیشه ۱۰۰ باشد اینطور نیست. افت و خیز باید در ورزش باشد تا ورزشکار از نقاط ضعف برای نقاط قوت استفاده کند. 

ملی‌پوش روئینگ کشورمان در پاسخ به این سوال که شما در مسافت ۲ کیلومتر تمرین نداشته‌اید این موضوع نگران‌کننده نیست، گفت: تمریناتی را در ارگومتر سرمربی انتخاب کرد تا این مسئله جبران شود و امیدوارم وقتی به مسابقه رفتیم این موضوع حل شده باشد. تمرینات ما بیشتر استقامتی بود و امیدوارم در مسابقات جهانی این تمرینات جواب دهد و مسابقه را عالی برگزار کنیم. 

ملایی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنی حضور شما در کاپ‌های جهانی هم باید بیشتر شود، خاطرنشان کرد: چرا همین است چون این مسابقات با رقابت‌های جهانی متفاوت است و در سطوح مختلف برگزار می شود بنابراین کمک می‌کند ورزشکار کم کم بالا بیاید تا اینکه در یک مسابقه سطح بالا شرکت کنی و با رقیبانی روبه‌رو شوی که در روحیه‌ات تاثیر بد می‌گذارد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول