اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

راه اندازی آسانسور برخی ایستگاه‌های افتتاح شده مترو تهران

شرکت مترو تهران اعلام کرد: برخی آسانسورهای نصب شده در ایستگاه‌های شبکه مترو پایتخت به‌زودی راه اندازی می‌شود.

راه اندازی آسانسور برخی ایستگاه‌های افتتاح شده مترو تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، شرکت مترو تهران اعلام کرد: پیرو بازدید ناظران بازرسی اداره استاندارد استان تهران از آسانسور ایستگاه اقدسیه و رفع ایرادات مورد نظر، تاییدیه آسانسور این ایستگاه در سامانه مربوطه ثبت و راه اندازی آن آغاز شد.

در همین زمینه بازدیدهای میدانی از آسانسورهای سایر ایستگاه‌های بهره برداری شده قبلی نیز به نوبت در دستور کار نمایندگان اداره استاندارد قرار داشته و به نظر می‌ رسد ایستگاه های استاد معین، آزادگان، حبیب الله، بزرگراه شهید صیاد شیرازی و نمایشگاه شهر آفتاب بزودی تعیین تکلیف شوند. 

گفتنی است علیرغم وجود 180 دستگاه آسانسور فعال در خطوط یک، 2 و 5 شبکه مترو تهران که همگی در حال سرویس دهی هستند، حدود 100 دستگاه آسانسور در خطوط 3،4،6 و 7 به دلیل عدم صدور تاییدیه اداره استاندارد که معیارهای خاص خود را برای بهره‌برداری از آسانسورها دارد، بلااستفاده مانده و تلاش برای رسیدن به نقطه نظر مشترک کارشناسان اداره استاندارد و شرکت مترو تهران با برگزاری جلسات هفتگی ادامه دارد. این در حالی است که هر آسانسور به قیمت امروز حداقل یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه خرید، نصب و راه‌اندازی برای شرکت مترو در بردارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول