اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نایب‌رئیس قایقرانی: با استقبال خوبی مواجه شدیم!/انتخاب زمان دست ما نبود

نایب‌رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: میزبانی کاپ یک آسیا چیزهایی به ما داد که ارزش زیادی داشت.

نایب‌رئیس قایقرانی: با استقبال خوبی مواجه شدیم!/انتخاب زمان دست ما نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کتایون اشرف در نشست خبری در مورد میزبانی ایران برای مسابقات کاپ یک روئینگ آسیا، عنوان کرد: این مسابقات امروز به پایان رسید. با توجه به شرایط قهرمانی جهانی، بیشتر کشورها ترجیح دادند در آن مسابقات باشند اما با استقبال خوبی مواجه شدیم. عراق، هند و پاکستان اعلام آمادگی کردند‌.

نایب‌رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: ورزشکاران ملی را در قالب ۲ تیم باشگاهی شرکت دادیم که رقابت خوبی داشتند. ۵ داور بین‌المللی در این مسابقات داشتیم به همین دلیل کلاس داوری خوبی هم برگزار شد که به سطح ارتقای داوری ما کمک می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که مربیان و ورزشکاران به زمان برگزاری کاپ منتقد بودند، گفت: انتخاب زمان با ما نبود و دبیر کنفدراسیون آسیا به ما اعلام کرد و تغییر زمان ۲-۳ روزه امکان داشت. برخی کشورها ترجیح دادند در قهرمانی جهان شرکت کنند.

اشرف در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه سطح کشورهای شرکت‌کننده بالا نبود آیا بهتر نبود هزینه میزبانی را برای اردوی خارجی صرف می‌کردید، تصریح کرد: هزینه زیادی برای مسابقات نکردیم و شاید اگر قرار بود هزینه زیادی شود اولویت‌بندی می‌کردیم. حضور این کشورها اهمیت زیادی داشت؛ اول اینکه دیدگاه آنها تغییر کند چون اگر اجازه ندهیم وارد کشور شوند همیشه نگاه‌شان ترس است. این ورزشکاران می‌توانند سفیران آینده باشند. ما چیزهایی در این مسابقات داشتیم که ارزش زیادی داشت مانند حضور ۵ داور بین‌المللی. از طرفی بچه‌های جوان ما شانس داشتند که تجربه شرکت در مسابقات را داشته باشند. نکته دیگر اینکه ما باید با جهان تعامل داشته باشیم.

وی همچنین درباره عدم استفاده از اسپانسر و تبلیغات دور دریاچه، یادآور شد: کشورها دیر اعلام آمادگی کردند و ما فرصت کمی برای میزبانی داشتیم.

رضا صابونچی دبیر فدراسیون قایقرانی هم درباره هزینه‌های انجام شده برای میزبانی کاپ آسیا، گفت: این مسابقات منبع درآمد بود و اجاره قایق‌ها، غذا و هتل را هم کشورها خودشان پرداخت کردند.

وی در خصوص پخش زنده مسابقات و اینکه چرا از امکان تبلیغات محیطی استفاده نکردید، خاطرنشان کرد: قایقرانی رشته نوپاست و ۲۰ سال است که فدراسیون منسجم داشته است. وقتی نگاهی به ظرفیت قایقرانی داریم می‌بینیم این رشته مدال‌های زیادی دارد و با این داشته‌ها برای درآمدزایی اهمیت آن مشخص است اما در بخش تبلیغات از قبل موفق نبودیم. کمیته بازاریابی ۲ سال است تشکیل شده و حالا هم پیشنهادی از سوی باشگاه سایپا شده تا در روزهای آینده از ظرفیت قایقرانی استفاده کنیم. از دانشگاه آزاد هم تشکر می‌کنم که به این رشته ورود کرد، سایپا هم همین طور. امیدوارم چنین مشارکت‌هایی ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول