اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

غیبت کاپیتان سابق رئال باعث تمجید از طارمی شد

سرمربی پورتو از تاثیر مهاجم ایرانی اش در تیم صحبت کرد.

غیبت کاپیتان سابق رئال باعث تمجید از طارمی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز(یکشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف چاوز رفت و به برتری 3 بر صفر رسید.در این مسابقه طارمی در ترکیب اصلی حضور داشت و 84 دقیقه بازی کرد.

ستاره کشورمان گل اول پورتو را به ثمر رساند و با فرصت طلبی عالی گل دوم تیمش را نیز ساخت.  طارمی که در بازی لیگ قهرمانان اروپا با اخراجش زمینه ساز باخت تیمش مقابل اتلتیکومادرید شد، در این بازی جبران کرد و 3 امتیاز ارزشمند برای پورتو بدست آورد.

سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو قبل از بازی با چاوز از طارمی مقابل انتقادها حمایت کرد و او را جزو 3 ورزشکار برتر پرتغال معرفی کرد.

سرمربی پورتو بار دیگر بعد از بازی زبان تمجید از طارمی باز کرد و در بخشی از صحبت هایش در زمینه غیبت په په در این دیدار، گفت: ، بدون بی‌ارزش کردن تجربه و صدای فرماندهی این بازیکن(په په)، فکر می‌کنم ما تیمی داریم که خواسته‌هایمان را می‌فهمد. دیوگو کاستا بالغ‌تر است. مهدی طارمی تجربه‌اش را دارد. و یکی از بازیکنان بالغ و تاثیرگذار ماست.

وی افزود: مهم این است که همه در دسترس هستند. په‌په 39 سال سن دارد و با تمام ویژگی‌هایی که از نظر شخصیتی دارد، او یک کاپیتان است اما ما به همه بازیکنان اعتماد داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول