اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اوج‌گیری تردد در مرز خسروی/ خروج بیش از 40 هزار زائر و بازگشت بیش از 5 هزار نفر به ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: روز گذشته ۴۰ هزار و ۶۸۵ زائر از مرز خسروی خارج و ۵ هزار و ۷۹۸ نفر هم از طریق این مرز وارد خاک ایران شده‌اند.

اوج‌گیری تردد در مرز خسروی/ خروج بیش از 40 هزار زائر و بازگشت بیش از 5 هزار نفر به ایران

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، آمار تردد زوار عتبات عالیات از پایانه مرزی خسروی طی روز گذشته(جمعه، ۱۸ شهریورماه) را ۴۶ هزار و ۴۸۳ نفر اعلام کرد و گفت: در این بازده زمانی ۴۰ هزار و ۶۸۵ زائر از مرز خارج و ۵ هزار و ۷۹۸ نفر هم از طریق این مرز وارد خاک ایران شده‌اند.

وی در توضیح وضعیت تردد وسایل نقلیه طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، افزود: مجموع ترددهای خودرویی در محدوده استان کرمانشاه به ۶۸۷ هزار و ۸۹۶ دستگاه خودرو رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از کاهش ۱۷ درصدی تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت به روز ما قبل خبر داد.

کرمی همچنین مجموع تردد خودروهای ورودی به استان را ۶۶ هزار و ۶۲۳ خودرو و مجموع تردد خودروهای خروجی از استان ۶۳ هزار و ۵۴۵ خودرو اعلام کرد.

کرمی عنوان کرد: از مجموع ترددهای ورودی به استان سهم خودروهای سنگین ۷ هزار و ۸۱۸ دستگاه و در آمار ترددهای خروجی از استان سهم خودروهای سنگین ۶ هزار و ۹۸۳ دستگاه است‌.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول