اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

خدمات حمل و نقلی اتوبوسرانی تهران در خاک عراق ادامه دارد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی کامل و ظرفیت مازاد ناوگان اعزامی این شرکت برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در کشور عراق خبر داد.

خدمات حمل و نقلی اتوبوسرانی تهران در خاک عراق ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس؛ بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران  با بیان اینکه با توجه به سیاست های دولت عراق مبنی بر اینکه امر جابجایی مسافران ابتدا از سوی عوامل این کشور انجام شود و در صورت نیاز از ظرفیت اتوبوس های اعزامی ما استفاده کنند، گفت؛ چند روز در خاک عراق هستیم ناگزیر از ظرفیت اتوبوس ها در خاک این کشور و نزدیک مرز استفاده کردیم.

وی با اشاره به اینکه استقبال بی نظیر زائران با ظرفیت گذرگاه هم خوانی ندارد و بالطبع مشکلاتی  بوجود می آید، گفت: از روز گذشته خدمات رسانی ناوگان اعزامی خادم الحسین شرکت واحد اتوبوسرانی، تهران آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تاکید کرد؛ در امر جابجایی زائران گرامی آمادگی کامل داریم و با تصمیم و هماهنگی ستاد اربعین و برادران عراقی‌ در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع)، خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول