اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۲ مدال خوشرنگ مسابقات قهرمانی کشور به ورزشکاران خراسان جنوبی رسید

ورزشکاران شایسته خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی موتورسواری و مچ‌اندازی کشور ۲ مدال خوشرنگ رقابت‌ها را برای استان به ارمغان آوردند.

۲ مدال خوشرنگ مسابقات قهرمانی کشور به ورزشکاران خراسان جنوبی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ورزشکاران شایسته و زبده خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور مدال‌های خوش رنگی را برای استان به ارمغان آوردند.

در مسابقات موتورسواری کراس قهرمانی کشور سعید قربان زاده از خراسان جنوبی با گردن‌آویز نقره بر سکوی دوم رقابت‌های کلاس ۲۵۰ سی‌سی‌  پیشکسوتان ایستاد.

در این دوره از مسابقات قریب‌بر ۲۰۰ موتورکراس‌ برتر استان های کشور به میزبانی اصفهان به رقابت پرداختند.

پرونده بیست و پنجمین دوره مسابقات مچ اندازی اندازی قهرمانی کشور انتخابی  تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ ترکیه با معرفی برترین‌ها در شهرستان نیشابور خراسان‌رضوی بسته شد.

در این ماراتن ملی ۳۰۰ مچ انداز (دو بخش دست چپ و راست)خوشنام کشور در ۵ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برای پوشیدن تیم ملی به رقابت پرداختند.

محمدرضا رمضانی از خراسان جنوبی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم بخش دست چپ بزرگسالان بیست‌و پنجمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با کسب نشان طلا بر سکوی نخست ایستاد، خلیل‌زاده و  الهی نیا نیز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول