اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نجات جان زن کوهنورد در ارتفاع 4400 متری دنا

رئیس هلال احمر شهرستان دنا از نجات جان زن کوهنورد در ارتفاع 4400 متری دنا خبر داد.

نجات جان زن کوهنورد در ارتفاع 4400 متری دنا

داریوش محسنی رئیس هلال احمر شهرستان دنا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت با اشاره به بدحال شدن زن کوهنورد در ارتفاعات ۴۴۰۰ متری حوض‌دال از قلل دنا اظهار کرد: بعد از شنیدن این خبر یک تیم ۱۰ نفره با تمام تجهیزات و به همراه 3 دستگاه خودروی امدادی وارد صحنه شده و توانستیم در ساعت ۲ بامداد امروز این زن کوهنورد بدحال در قله حوض دال دنا را نجات دهیم.

وی با بیان اینکه بعد از اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی انتقال به پایین را انجام دادیم، گفت: به عنوان مسؤول هلال احمر دنا فرماندهی میدان را بر عهده داشتم.
 


رئیس هلال احمر شهرستان دنا یادآور شد: از این تیم ۱۰ نفره ۶ نفر سیم اولیه را فرستاده و چهار نفر نیز در این ماموریت پشتیبان بودند.

محسنی با بیان اینکه حال این زن کوهنورد وخیم بود، عنوان کرد: تعداد ۵ نفر کوهنورد شامل سه خانم و دو آقا این صعود را انجام داده بودند که بعد از اقدامات اولیه و همچنین اکسیژن دهی کوهنورد خانم یاد شده به مرکز درمانی انتقال یافت تا در نهایت به آغوش گرم خانواده خود بازگردد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول