اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

رفع نیازهای واقعی هوش مصنوعی در حوزه سلامت و پزشکی

مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان در حوزه سلامت و پزشکی به همراه آموزش برگزار می‌شود.

رفع نیازهای واقعی هوش مصنوعی در حوزه سلامت و پزشکی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA)، با هدف آشنایی و آموزش علاقه‌مندان به این فناوری و پرورش این افراد در کل کشور، در نظر دارد طی یک فرآیند مشخص حضوری و غیرحضوری، آموزش ­های لازم به علاقه­ مندان ارائه دهد و درنهایت با طرح موضوعات جدی صنعت در حوزه هوش مصنوعی، علاوه بر پیشبرد اهداف مسابقه 3 مسئله واقعی را رفع کند.

در سال جاری این مسائل در حوزه سلامت و پزشکی خواهد بود و تیم‌ها در پایان مسابقه، فارغ از جوایز دریافتی، می‌توانند از ظرفیت‌های جانبی فراهم شده نیز استفاده کنند.

در این مسیر بسیاری از فعالین و تصمیم گیران از جمله بنیاد ملی نخبگان، وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، نمایشگاه اینوتکس، شبکه فن بازار ملی ایران، پژوهشگاه ICT، پارک فناوری پردیس و شرکت ‌های­وب از همراهان این مسابقه هستند.

آموزش تئوری و عملی مسئله محور

فرآیند این مسابقه 5 ماهه بوده و شرکت­ کنندگان 70 ساعت آموزش تئوری و 2.5 ماه آموزش عملی مسئله محور در زمینه­ های مختلف مرتبط با حوزه مسابقه را طی می­ کنند. در ادامه نیز مطالب مرتبط با ابزارهای کسب‌وکار را در وبینارها و سمینارهایی که برای آن‌  مشخص شده، آموخته و با چالش‌های روز بیشتر آشنا خواهند شد.

در ادامه به این افراد فرصت داده می ­شود  تا به‌ صورت عملی با نیازهای واقعی حوزه هوش مصنوعی آشنا شده و به سمت ارائه راهکار برای این نیاز­ها حرکت کنند. ارزیابی این افراد علاوه بر بررسی فعالیت­ های مختلف و آزمون‌های مورد نیاز و نظر منتور مربوطه در طی دوره، وارد مرحله داوری شده و هر تیم یا فرد بر اساس شاخص ­های مختلف امتیاز مشخصی دریافت می ­کند.

جوایز نقدی و امکان استخدام در شرکت‌های بزرگ

ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA) در حوزه سلامت و پزشکی، با 3 میلیارد جایزه برای تیم اول و بیش از 5 میلیارد ریال جایزه از روز شنبه 19 شهریورماه سال جاری آغاز شده است.

از دیگر مزایای این مسابقه، امکان استخدام در شرکت­ های بزرگ فعال در این حوزه است. افراد پس از طی کردن فرآیند آموزش، بر اساس آموزش ­ها و توانمندی فردی برای استخدام در شرکت­ ها آماده می ­شوند. افراد علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه برای دریافت اطلاعات بیشتر می ­توانند به وبگاه مسابقه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول