اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۳۳ برگزیده چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن تجلیل شدند

همزمان با برگزاری آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم در شهرستان طبس ۳۳ برگزیده در رشته های مختلف تجلیل شدند.

۳۳ برگزیده چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی شامگاه(۱۸ شهریور) در مراسم اختتامیه چهل و پنجمین مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در طبس گفت: مرحله پایانی مسابقات قرآن کریم با حضور 122 نفر از برگزیدگان شهرستانی در طبس برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: این مسابقات از ۱۶ شهریورماه آغاز و به مدت سه روز در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم ع شهرستان طبس برگزار شد.

وی عنوان کرد: متسابقین در دو گروه خواهران و برادران روزهای پنجشنبه و جمعه در رشته هاطlی حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل با هم رقابت کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: بعد از پایان رقابت ها ۱۵ نفر از گروه برادران و ۱۸ نفر از گروه خواهران منتخب این دوره از مسابقات شدند که با اهدای لوح و هدیه نقدی تجلیل می شوند.

وی یادآور شد: هشت برگزیده از دو گروه خواهران و برادران نیز مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند.

حجت الاسلام بخشی پور در پایان گفت: زمان دقیق برگزاری مرحله کشوری مسابقات هنوز اعلام نشده اما از مهرماه مقدمات آن فراهم می شود.

گفتنی است؛ همزمان با برگزاری آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم در شهرستان طبس ۳۳ برگزیده در رشته های مختلف تجلیل شدند. 

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول