اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مبلمان شهری پلدختر نیاز به ساماندهی دارد

امام جمعه پلدختر گفت: باید پذیرفت که پل‌دختر در پساسیل مبلمان شهری خاص ندارد و این یک نقیصه است که باید جبران شود.

مبلمان شهری پلدختر نیاز به ساماندهی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر ، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر توسط شهردار و اعضای شورای شهر قابل تقدیر است و کار خوب و مطلوبی  است و مردم قدردان این خدمات شهری هستند.

وی افزود: شهردار و هیات رییسه شورای اسلامی شهر پل‌دختر در سال گذشته و امسال این همت را در امر نهضت آسفالت به کار گرفته اند که ضرورتی برای این شهر بود که این خدمات همچنان ادامه دارد.

امام جمعه پل‌دختر گفت: بیشتر مناطق شهری پل‌دختر نیازمند کار جهادی در حوزه خدمات شهری هستند مردم این شهر شایسته بهترین خدمات شهری هستند.

وی افزود: مردم پل‌دختر در جریان سیل و کرونا خسارات و آسیب‌های ناشی از آن و خشک‌سالی که مزید بر علت شد نیازمند خدمات شهری بیش‌تر و مطلوب‌تر در حوزه احداث زیرساخت‌های شهری هستند.

موسوی یادآورشد: باید پذیرفت که پل‌دختر در پساسیل مبلمان شهری خاص ندارد و این یک نقیصه است که باید جبران شود.

وی افزود: سرانه فضای سبز در شهر پلدختر قابل قبول، جواب‌گو و زیبنده نیست و باید با فکر اساسی به همت مسئولان توسعه و گسترش پیدا کند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: انتظار می‌رود شهردار و شورای اسلامی این  شهر در طول مدت مسئولیت خود خدمات شایانی به شهروندان ارایه کنند.

وی به مشکل کم آبی در شهرستان پل‌دختر اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های مستمر و حضور مسئولان آب رودخانه کشکان به روستاهای گل گل، بابازید، وره زرد و خرس‌در رسید و مزارع در این مناطق آبیاری شد.

موسوی یادآورشد: فرماندار پل‌دختر در رابطه با رفع مشکل، چالش و بحران کم آبی در مناطق مختلف شهرستان از جمله بن لار، زیودار، افرینه و روستاهای پایین دست حضور میدانی داشت و این موضوع در ماه و فصلی که گذشت مدیریت شد.

وی افزود: شورای حفاظت از منابع آب  شامل آب منطقه‌ای، جهادکشاورزی، آب و فاضلاب و سایر دستگاه‌های مرتبط در شهرستان در مقابله با بی آبی موفق عمل کردند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: انتظار می‌رود طی هماهنگی بیشتر آب وارد رودخانه کشکان در این شهر و پایین دست نیز شود تا مزارعی که در این مسیر نیز هستند سیراب شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول