اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جهت‌یابان‌ خراسان‌جنوبی در راه مسابقات جهانی ۲۰۲۲ ترکیه

در چهارمین‌ دوره مسابقات جهت‌یابی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی اعزامی به رنکینگ جهانی ۲۰۲۲ ترکیه ورزشکاران شایسته خراسان‌جنوبی با کسب ۲ مدال طلایی به اردوی آمادگی تیم ملی راه‌ یافتند.

جهت‌یابان‌ خراسان‌جنوبی در راه مسابقات جهانی ۲۰۲۲ ترکیه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پرونده چهارمین دوره مسابقات جهت‌یابی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی اعزامی رقابت‌های رنکینگ‌ جهانی گرامیداشت شهدای ۱۷ شهریور با معرفی برترین‌ها در گیلان بسته شد.

 در این ماراتن ملی ۷۰ جهت‌یاب زبده‌ و مستعد ۱۵ استان کشور در شهرک ولیعصر چوکا شهرستان رضوانشهر استان گیلان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی به رقابت پرداختند.

 در چهارمین دوره مسابقات جهت یابی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از خراسان‌جنوبی مهدی صادقی، حسین مختاری، سجاد سنجری، مهرزاد بی‌ریایی، علی رحمتی و یاسین دری با سرپرستی جواد سلیمانی هماورد برترین‌های ایران شدند.

مهدی صادقی از شهرستان زیرکوه خراسان‌جنوبی در دو مسافت بلند و متوسط این رویداد ورزشی ملی اعزامی به رنکینگ‌ جهانی ترکیه با گردن‌آویز طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد، محمد کنعانی از و سعید کوشکی‌ مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

سجاد سنجری از خراسان جنوبی در مسابقات دو مسافت کوتاه‌ چهارمین دوره  رقابت‌های جهت‌یابی‌ قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با نشان طلا در جایگاه نخست ایستاد، نصرت افراسیابی از گیلان  حائز رتبه دوم شد و ابوالفضل سعادت از کرمان به مقام سوم رسید.

 در مسابقات جهت یابی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی بانوان به میزبانی اصفهان هما سادات هوسی از خراسان جنوبی با کسب مقام هفتم و امتیاز لازم به اردوی تیم ملی جهت یابی راه پیدا کرد.

گفتنی است، مسابقات قهرمانی جهت‌یابی و رنکینگ جهانی ۲۰۲۲ روز بیست و چهارم مهرماه به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود که امید است ورزشکاران شایسته و راه‌ یافته خراسان‌جنوبی به اردوی تیم ملی مسافر این رویداد بین‌المللی گردند. 

انتهای پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول