اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ضرورت ارتقای دانش پارلمانی در میان مدیران دستگاه‌های اجرایی

معاون نظارت امور مجلس ارتقای دانش پارلمانی میان مدیران را حائز اهمیت دانست و بر ضرورت تشکیل آن در استان‌های مختلف کشور و توسط دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

ضرورت ارتقای دانش پارلمانی در میان مدیران دستگاه‌های اجرایی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌ نخستین همایش آموزشی ـ توجیهی مدیران و رابطین امور مجلس در دولت سیزدهم با همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سخنرانی قاسم جعفری معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری برگزار شد.

جعفری در این همایش با تاکید بر اهمیت آشنایی مدیران دستگاه های اجرایی با فرآیند قانونگذاری اظهارداشت: به هر میزان که آگاهی و اطلاعات مدیر در این حوزه افزایش یابد بهتر می تواند سطح تعامل خود با مجلس و نمایندگان را بهبود بخشد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران امور مجلس دستگاه ها در سطوح مختلف می توانند با پیگیری مطالبات منطقی و قانونی نمایندگان حوزه های انتخابیه محل مأموریت های خود نقش مهمی در تقویت تعامل دولت و مجلس ایفا کنند و این تعاملات در نهایت به نفع مردم و آبادانی مناطق گوناگون کشور خواهد بود.

معاون نظارت امور مجلس همچنین برگزاری چنین همایش هایی با هدف ارتقای دانش پارلمانی میان مدیران را حائز اهمیت دانست و بر ضرورت تشکیل آن در استان های مختلف کشور و توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول