اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پافشاری رژیم صهیونیستی برای افتتاح دفتر حفاظت از منافع در قطر

تل‌آویو به بهانه ارائه خدمات به ساکنان اراضی اشغالی در جریان جام جهانی، اصرار دارد در کشور قطر دفتر حفاظت از منافع افتتاح کند.

پافشاری رژیم صهیونیستی برای افتتاح دفتر حفاظت از منافع در قطر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حدود دو ماه مانده به برگزاری جام جهانی، منابع عبری مدعی هستند که تماس‌های مستقیمی میان مقامات رژیم صهیونیستی و مقامات قطری در جریان است.

بنابر ادعای شامگاه امروز (چهارشنبه) شبکه عبری «کان»، تعدادی از مقامات رژیم صهیونیستی اخیرا برای گفت‌و‌گو با مقامات قطری درباره جام جهانی به دوحه سفر کرده‌اند.

کان به نقل از منابعی که به هویت آن‌ها اشاره نکرد، مدعی شد که تل‌آویو تمایل دارد دفتر حفاظت از منافع در قطر افتتاح کند تا بتواند به ساکنان اراضی اشغالی در جریان جام جهانی خدمات ارائه دهد؛ اما این خواسته با پاسخ سرد طرف قطری مواجه شده است.

طبق این ادعا، مذاکرات میان دو طرف همچنان ادامه دارد؛ اما تا لحظه انتشار این گزارش دوحه و تل‌آویو به راهکاری در این زمینه دست پیدا نکرده‌اند.

کان همچنین اضافه کرد که قطر از تل‌آویو خواسته است به فلسطینیان اجازه سفر به دوحه برای شرکت در جام جهانی را بدهد.

براساس این گزارش، خبرنگاران صهیونیست اجازه سفر به قطر را خواهند داشت؛ اما از آن‌‌ها خواسته خواهد شد کارت خبرنگاری با خود به همراه داشته باشند.

این ادعا در حالی مطرح شده است که منابع خبری گزارش داده بودند کمیته سازماندهی جام جهانی قطر نام «اسرائیل» را با عنوان «سرزمین‌های اشغالی فلسطین» در سامانه خود ثبت کرده است.

رسانه‌ها گزارش داده بودند که این اقدام قطر عصبانیت ساکنان اراضی اشغالی و مقامات رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول