اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اظهارات بازیکنان تیم ملی جوانان قبل از حضور در مسابقات آسیایی

سه بازیکن تیم جوانان به تشریح شرایط این تیم قبل از حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا پرداختند.

اظهارات بازیکنان تیم ملی جوانان قبل از حضور در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان فردا برای حضور در مسابقات مقدماتی جوانان آسیا راهی مشهد شده و از آنجا به قرقیزستان می‌رود.

برهمین اساس سه بازیکن این تیم به تشریح آخرین شرایط ملی پوشان کشورمان پیش از این سفر پرداختند.

سحرخیزان: فقط قرقیزستان شناخت داریم 

سعید سحرخیزان، درباره وضعیت تیم ملی جوانان گفت: خدا را شکر تمرینات منظمی پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها خیلی خوب تمرین کردند. از هر لحاظ آماده هستیم. مسابقات سختی است و با توجه به اینکه فقط یک تیم از مقدماتی آسیا به مرحله نهایی می‌رسد، هر چهار تیم برای این هدف تلاش می کنند اما قطعا با تمریناتی که ما کردیم اگر برنامه ها و صحبت های مربیان را رعایت کنیم، اطمینان دارم بالا می آییم و برای تیم ملی جوانان و کشورمان افتخار آفرینی می‌کنیم.

وی درباره میزان شناخت خود از قرقیزستان، میانمار و امارات، گفت: در مسابقات کافا با قرقیزستان بازی کردیم و از این تیم شناخت داریم اما دو تیم دیگر را نمی شناسیم.

بازیکن تیم هوادار درخصوص اینکه به جز خودش چند بازیکن دیگر تیم جوانان در لیگ برتر بازی می کنند، توضیح داد: برخی بازیکنان در تیم‌هایی مثل فولاد، تراکتور و ... بازی می‌کنند و امیدوارم سایر نفرات نیز شرایط شان جور شود. دست ساکت الهامی درد نکند که  به من به عنوان یک جوان ۱۸ ساله اعتماد کرد و مقابل تیم های بزرگ  پرسپولیس و تراکتور به من بازی داد.

ترابی: مطمئن باشید به جام جهانی می رویم

محمدرضا ترابی درباره وضعیت تیم ملی جوانان، اظهار داشت:  خدا را شکر شرایط خیلی خوب است و برای بهتر شدن فضای تیم به هتل دیگری که امکانات بیشتری دارد آمدیم. از فدراسیون فوتبال تشکر می کنم.

وی درباره بالا بودن انتظارات از تیم ملی جوانان ایران نسبت به سایر رقیبان، عنوان کرد: فقط از قرقیزستان شناخت داریم زیرا در کافا با آنها بازی کردیم و کادرفنی این تیم را آنالیز کرده است. شناخت مان از امارات و میانمار کامل نیست اما با توکل بر خدا امیدوارم با دست پر بازگردیم.

بازیکن تیم ملی جوانان درباره شانس این تیم برای صعود به جام جهانی، گفت: مطمئن باشید این اتفاق می افتد.

قربانی: قرقیزستان تیم خوبی است 

عرفان قربانی نیز اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و صبح فردا به قرقیزستان اعزام می شویم. سه بازی در این رقابت ها داریم. در تورنمنت کافا با قرقیزستان بازی کردیم که تیم خوبی بود. در مسابقات مقدماتی نیز با همین تیم که میزبان مسابقات است بازی داریم. کادرفنی آنالیز کاملی روی این تیم انجام داده است.

وی افزود: از دو تیم دیگر شناخت خاصی نداریم اما کادرفنی زحمت کشیده و چند فیلم آنها را آنالیز کرده است.

هافبک تیم جوانان درمورد پست بازی خود توضیح داد : هافبک چپ بازی می کنم اما اگر سرمربی صلاح بداند مهاجم نیز می توانم بازی کنم.

قربانی درباره شانس تیم جوانان برای صعود به جام جهانی توضیح داد: قطعا با اردویی که داشتیم تیم آماده است و با توجه به تجارب کادرفنی می توانیم به جام جهانی صعود کنیم

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول