اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بررسی استانداردهای ورزشگاه آزادی با حضور نمایندگان استقلال و پرسپولیس

مسئولین فدراسیون فوتبال به همراه نمایندگان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در جلسه‌ای با مدیر ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

بررسی استانداردهای ورزشگاه آزادی با حضور نمایندگان استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس، با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال و نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسولیس، جلسه‌ای در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

این جلسه با حضور مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال، محمد حسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال، احمد مددی مدیرعامل و معاونان استادیوم ورزشی آزادی، مائده جعفری کارشناس دپارتمان صدور مجوز، علی افروزه کارشناس زیرساخت صدور مجوز، محمد محمدی معاون ورزشی و امیرعلی حسینی مسئول مجوز باشگاهی پرسپولیس، نادری مسئول مجوز و نصیری کارشناس مجوز باشگاهی استقلال،  برگزار شد.

درا ین جلسه اعضا به بحث و بررسی استانداردهای لازم برای استادیوم آزادی از دیدگاه آیین نامه های کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا پرداختند.

در ابتدای جلسه احمد مددی ضمن خیر مقدم به اعضا گفت: این مجموعه آمادگی این را دارد که هر اطلاعاتی که برای صدور مجوز باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیاز باشد را در اختیار آن‌ها قرار بدهد.

در ادامه محمد حسین حمیسی ضمن تشکر از مسئولان استادیوم آزادی، به رعایت قوانین امنیتی استادیوم ها اشاره کرد و گفت: سند جامع تامین امنیت استادیوم آزادی تهیه و تدوین شود. سپس زارعی الزامات مورد نیاز برای بخش زیرساخت در صدور مجوز باشگاهی را تشریح کرد.

نمایندگان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز دیدگاه‌های خود را در راستای مشکلات استادیوم و راه حل‌های احتمالی مطرح کردند.

در پایان مقرر شد ظرف دو هفته، تمام اطلاعات مورد نیاز استادیوم آزادی تهیه و در اختیار نمایندگان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول