اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بهره‌برداری از خط چهارم اتوبوس‌های تندرو و سامانه هوشمند حمل و نقل عمومی

صبح امروز خط چهارم اتوبوس تندروی اصفهان و سامانه هوشمند حمل و نقل عمومی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، شهردار اصفهان و چند تن از مدیران شهری به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از خط چهارم اتوبوس‌های تندرو و سامانه هوشمند حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز خط چهارم اتوبوس تندروی اصفهان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، شهردار اصفهان و چند تن از مدیران شهری در پایانه جی به بهره‌برداری رسید؛ این خط اتوبوس مسیر خود را از پایانه جی در شرق اصفهان آغاز و به پایانه درچه خواهد رسید و پیش‌بینی می‌شود روزانه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از آن استفاده کنند.

 

پس از افتتاح این خط در پایانه جی، مجموعه مدیران شهری با حضور خط ناوگان حمل و نقل عمومی با اقشار مختلف مردم دیدار کردند و نظر آن‌ها را در خصوص مشکلات و معضلات شهری جویا شدند.

 

پس از این مراسم، مدیران با حضور در ایستگاه اتوبوس چهارراه تختی به افتتاح سامانه هوشمند حمل و نقل عمومی پرداختند و در ادامه در کتابخانه مرکزی اصفهان، نشست خبری این بهره‌برداری‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول