اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

فعالیت 50 گروه مردمی در عرصه مبارزه با مواد مخدر

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: بیش از ۵۰ گروه فعال مردمی در کشور در حوزه مقابله با مواد مخدر تلاش می‌کنند.

فعالیت 50 گروه مردمی در عرصه مبارزه با مواد مخدر

محمد عباسی،رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس با مهم توصیف کردن مقابله با مصرف مواد مخدر، اظهار کرد: جریان اعتیاد در دنیا به موضوعی فراگیر و عمومی تبدیل شده است و ایران هم از این قضیه مستثنی نیست، ما نمی‌توانیم بگوییم در کدام استان میزان اعتیاد بیشتر است چراکه موضوع اعتیاد عمومی است و در تمامی استان‌ها دیده می‌شود.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به آمار تشکل‌های مردمی،گفت: حدود ۸هزار تشکل مردمی ثبت شده در وزارت کشور و ۸۰ هزار تشکل مردمی در کشور داریم که تقریباً ۲۰ درصد آن‌ها فعال هستند. 

وی درباره نقش تشکل‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد:گروه‌هایی هستند که در جریان مقابله با اعتیاد در حال فعالیتند، به‌طوری‌که امروز بیش از ۵۰ گروه فعال مردمی در کشور در حوزه مقابله با مواد مخدر تلاش می‌کنند.

عباسی با مهم خواندن نقش دولت در مقابله با مواد مخدر، بیان کرد: یکی از تلاش‌های ستاد مقابله با مواد مخدر به‌کارگیری تشکل‌های مردمی در امر مقابله با اعتیاد است و این روند در دولت سیزدهم در سازمان اجتماعی نیز مورد تأکید قرار گرفته و ما بنا داریم از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم.

وی تأکید کرد: اگر تشکل‌های مردمی به‌طور جد در صحنه باشند با اراده دولت در مقابله با مواد مخدر می‌توان گام‌های مثبتی در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول