اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پولادگر: هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات پارالمپیک ندارم

معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تا به این لحظه تصمیمی برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک ندارم و باید دید در آینده چطور می‌شود.

پولادگر: هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات پارالمپیک ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد پولادگر در حاشیه برگزاری مجمع کمیته ملی پارالمپیک در خصوص حضور خود در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک ندارم و باید ببینیم در آینده شرایط چگونه خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید با تغییرات انجام شده در کمیته ملی المپیک و عدم حضور خسروی وفا در کمیته ملی پارالمپیک آیا احتمال افت تعداد مدال های ورزشکاران پارالمپیکی وجود دارد؟ گفت: قطعا نبود فردی همچون خسروی وفا که برنامه محور بود در کمیته ملی پارالمپیک لطمه خواهد زد. با سبک مدیریتی خسروی وفا و برنامه محور بودن او تا به امروز نتایج خوبی را در پارالمپیک شاهد بودیم امیدوارم شرایط در آینده به گونه ای باشد که کمترین آسیب به ورزشکاران این حوزه وارد شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره تکلیف فدراسیون ژیمناستیک و اینکه انتخابات این فدراسیون چه زمانی برگزار خواهد شد عنوان کرد: تلاش می‌کنیم انتخابات این فدراسیون را برگزار کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا سرپرست فدراسیون می‌تواند رئیس هیأت استان‌ها را برکنار کند یا خیر تصریح کرد: سرپرست نمی‌تواند رئیس هیأتی را به صورت قانونی برکنار کند. مگر اینکه توافقی بین سرپرست فدراسیون و اداره کل و مدیر کل استان ها صورت بگیرد تا بدون برگزاری مجمع اقدام به انجام این کار کند.

پولادگر در پایان پیرامون این پرسش که برنامه وزارت ورزش برای فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند چیست؟ گفت: ظرف 2 یا 3 ماه آینده تکلیف ریاست آنها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول