اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مانور بازگشایی مدارس تهران برگزار شد/ سرانه ۱۴ میلیارد تومانی مدارس به‌زودی واریز می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مانور بازگشایی مدارس شهر تهران گفت: دیروز۱۴ میلیارد تومان برای مناطق نوزده گانه شهر تهران تأمین اعتبار شد و به زودی واریز می‌شود تا مدارس بخشی از مشکلات خود را تأمین کنند.

مانور بازگشایی مدارس تهران برگزار شد/ سرانه ۱۴ میلیارد تومانی مدارس به‌زودی واریز می‌شود

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در راستای پروژه مهر، مانور بازگشایی مدارس تهران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و ناظرین ستاد پروژه مهر، در سطح مناطق و مدارس برگزار شد.

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جمع معلمان دبستان تقوی پیشگان با بیان اینکه هرسال پروژه بزرگ بازگشایی مدارس را اجرا می‌کنیم که کار بسیار سخت و پیچیده‌ای است، اظهار کرد: این ابر پروژه در تهران از اسفند ماه 1400 آغاز شد و از رؤسای مناطق خواستیم طوری امور را پیگیری کنند که تا 15 شهریور دیگر کاری روی زمین نمانده باشد. 

وی افزود: ستاد پروژه مهر با مدیریت معاونت متوسطه در قالب کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و تمهید مقدمات انجام شد؛ ناظرانی داشتیم که به مدارس سرکشی کردند. 

کریمیان با اشاره به اینکه امروز مدیران، مدارس را برای آغاز سال تحصیلی آماده کردند و اگر اشکالات و اموری باقی مانده باشد در مدت باقی مانده تا مهرماه برطرف خواهد شد، گفت: در خصوص تأمین نیروی انسانی صحبت کردیم و خیلی از فرهنگیان بازنشسته به دلیل تعهد و علاقه به نظام تعلیم و تربیت ماندگار شدند. 

وی درباره ساماندهی نیروی انسانی مدارس اظهار کرد:از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ظرفیت ماده ۲۸ استفاده کردیم و مابقی کسری نیرو را از ظرفیت اضافه تدریس و اضافه کار استفاده می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: دیروز ۱۴ میلیارد تومان برای مناطق نوزده‌گانه شهر تهران تأمین اعتبار شد و به زودی واریز می شود تا مدارس بخشی از مشکلات خود را تأمین کنند. 

وی به تشکیل کارگروه مردمی‌سازی در راستای پروژه مهر اشاره کرد و افزود: معتقدیم باید مردم در فعالیت مدارس مشارکت جدی داشته باشند و این ظرفیت را باید به کار بگیریم.

کریمیان اضافه کرد: کارگروه تعیین صلاحیت مدیران را داشتیم که اقدامات انجام شد. کارگروه پرورشی و کارگروه نظارت و ارزیابی را داشتیم. نظارت میدانی توسط کارگروه‌ها انجام شد و رصد پروژه مهر را داریم. 

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه ۱۰ مصوبه جدید برای آغاز سال تحصیلی داشت، گفت: تلاش می‌شود تا دوباره شور و نشاط به مدارس باز گردد. 

ضیاپور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران گفت: فرایند پروژه مهر را از اسفند ۱۴۰۰ شروع شد. ان‌شاءالله امسال کاملا حضوری انجام شود.

وی ادامه داد: برای ورودی سوم دبستان یک همایش برگزار کردیم همچنین همایش همدلی را برای دانش‌آموزان کلاس اول داشتیم تا هماهنگی شود و دانش‌آموزان اضطراب برای به مدرسه را نداشته باشند.

ضیاپور افزود: سعی کردیم تمام نیروها ساماندهی شوند. سیدا و ثبت نام انجام شده است تا شروع مهری پر مهر داشته باشیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول