اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پلیس مهربانی که درخواست دوقلوها را اجابت کرد/ عمو برای شهرمان خیلی مفید هستید

برخورد متواضعانه و مهربانانه یک پلیس با دختربچه‌های دوقلو در لارستان، بازتاب گسترده‌ای را به دنبال داشت، بازتاب‌هایی از سنخِ تشکر معصومانه کودکان تا خطاب به عنوان پلیس مهربان.

پلیس مهربانی که درخواست دوقلوها را اجابت کرد/ عمو برای شهرمان خیلی مفید هستید

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، هنگامی که نام پلیس بر زبان جاری می‌شود اولین کلمه‌ای که از این واژه در ذهن تداعی می شود، امنیت است  امنیتی که جزء یکی از دو نعمت مهمی  است که بسیار بر آن سفارش و تأکید شده است و گوشه به گوشه ایران سرشار از مهربانی و این حس امنیتی است که از سوی پلیس برای مردم ایجاد می شود.

طی یکی دو روز اخیر فیلمی از مواجهه پر مهر و محبت یک پلیس درجه دار با دو دختربچه دوقلو در بخش بنارویه لارستان که درخواست داشتند سوار ماشین پلیس شوند، منتشر شده است.

در این فیلم پلیس مهربان، بسیار متواضعانه با چهره ای خندان درخواست کودکان را اجابت کرده، سوار ماشین کرده و در شهر می‌چرخاند و با تقدیم کردن خوراکی آنها را بدرقه می‌کند و این دو دختربچه هم با زبان کودکانه خود از او تشکر می کنند.

بازتاب بسیار این فیلم خبرنگار فارس را بر آن داشت تا به سراغ این پلیس مهربان برود و از نزدیک ماجرا را جویا شود‌، پلیسی که در نهایت تواضع راضی به مصاحبه هم نبود اما با اصرارهای خبرنگار فارس مصاحبه را پذیرفت و این گونه خودش را معرفی کرد: سروان جلیل مرادپور هستم اهل شهرستان داراب، حدود 13 ماه است که در بخش بنارویه لارستان مشغول به کار هستم.

مرادپور درباره فیلمی که از او در شبکه های اجتماعی منتشر شده و عنوان پلیس مهربان را به او داده اند، گفت: مردم نسبت به من لطف داشته اند، کار خاصی انحام نداده‌ام، دو کودک از ما درخواستی داشتند ما هم درخواستشان را اجابت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم و تأمین امنیت عمومی است و مردم هم بدانند که پلیس از جنس خودشان، حافظ امنیتشان و دوستدار آنها است.

 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول