اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رفع یک بلاتکلیفی ١٨ ساله در شهر بندرعباس

عضو شورای شهر بندرعباس بندرعباس خبر داد: پس از ١٨ سال بازارچه ٢٢ بهمن با مساحت بیست هزار متر مربعی احداث خواهد شد.

رفع یک بلاتکلیفی ١٨ ساله در شهر بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد کناری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس امشب در یک گفت و گوی رسانه‌ای اظهار کرد: با پیگیری‌ها و جلسات متعدد کمیسیون خدمات شهری، همکاری مسکن و شهرسازی و همراهی استاندار هرمزگان و شهردار بندرعباس زمین بازارچه ٢٢بهمن جهت احداث بازارچه دایمی به شهرداری واگذار شد.

وی افزود: در جلسات 22 و 23 خرداد 1401  کمیسیون خدمات شهری که با حضور اشرفی معاون املاک مسکن و شهر سازی و دستور کار بازارچه ٢٢ بهمن برگزار شد، موضوع به طور خاص و ویژه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نتیجه  و ارزیابی نهایی مثبت حاصل و سر انجام به مرحله اجرا رسید.

عضو شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: راهکارهای منطقی برای حل مسایل و مشکلات شهر هنر گره گشایی و عبور از بحران است وهر موضوع و معضلی که در  شهر بندرعباس وجود دارد اگر سالها حل نشده و مساله کهنه و پنهان مانده قطعا یا در اولویت نبوده و یا روزمرگی‌های اداری و کاری و شغلی اهمیت موضوع را از بین برده و در رویه تسلسل و تکرار گرفتار شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری خاطر نشان کرد: بازارچه ٢٢بهمن در حال حاضر با ظرفیت ٨٠٠ غرفه به شکل سنتی و با ساز و کار نه چندان موفق در مدیریت و اداره امور فعال است، شهرداری باید هر چه سریعتر نسبت به احداث این بازارچه قدیمی و معروف شهر اقدام نماید تا شأن و شخصیت یکی از بازارچه‌های با اصالت شهر در درجه و اعتبار نام بندرعباس و اسم این بازار باشد.

احمد کناری نژاد در ادامه و پایان سخنان خود از اعضای پرتلاش کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر که به طور جدی همراه و همگام برای حل مساله بودند، تشکر و قدردانی ویژه کرد و گفت: امیدواریم شهرداری بر اساس اولویت ها و نیازسنجی‌ها و در چارچوب یک برنامه آگاهانه با بهره گیری از اصول و قواعد به روز مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های شهری عمل کند تا شهر در همه حوزه‌ها و همه مناطق و محلات از امکانات و خدمات به طور یکسان بهره ببرند که حداقل سیمای شهر نمود و نشانه های فاصله طبقاتی را نداشته باشد امروزه رشد و توسعه امری اجتناب ناپذیر هست و قطعا مساله مهم شورا و شهرداری فقط آبادانی شهر است.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول