اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

خراسان جنوبی میزبان مسابقات قهرمانی کشور می‌شود

استاندار خراسان جنوبی در دیدار با کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان کشور گفت: حمایت از چهره‌های شاخص و ملی وظیفه و تکلیف همه حوزه‌ها است.

خراسان جنوبی میزبان مسابقات قهرمانی کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان‌جنویی امروز در دیدار با مهسا کدخدا کاپیتان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حمایت از چهره‌های شاخص و ملی ورزشی استان وظیفه و تکلیف همه حوزه است.

وی از ورزشکاران ملی پوش خراسان‌جنوبی به‌عنوان سرمایه‌های بی‌بدیل خراسان‌جنوبی یاد کرد و گفت: از ظرفیت و توانمندی چهره‌های شاخص ورزشی می‌توان در توسعه استان بهره‌برداری بهینه‌ای داشته باشیم.

استاندار خراسان جنوبی میزبانی از  مسابقات قهرمانی کشوری و منطقه‌ای ورزشی را فرصت خوبی برای معرفی استان دانست. 

قناعت با تأکید بر تعامل دستگاه‌ها در هر چه بهتر برگزار شدن این‌ رویدادهای ورزشی کشوری یادآور شد: به منظور اسکان ورزشکاران مهمان مسابقات کشوری و منطقه‌ای می‌توان  از ظرفیت مهمانسراهای ادارات و هتل‌های استان استفاده شود. 

 وی خاطرنشان کرد: برگزاری  مسابقات قهرمانی کشوری در معرفی خراسان جنوبی نقش بسزایی دارد تا دیگر بیرجند با بجنورد و بروجن اشتباه گرفته نشود. 

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به ضعف زیرساخت‌های استان گفت: این کمبودها سبب شده، استان از وجود سرمایه گذاران توانمند محروم بماند. 

قناعت ادامه داد: ورود سرمایه گذاران به موضوع حمایت از ورزشکاران، هم به تقویت جامعه ورزشی کمک می‌کند و هم باعث معرفی واحدهای تولیدی می شود. 

وی متذکر شد: در بحث لیگ والیبال هم می توان از ظرفیت سرمایه گذاران به نحو شایسته ای استفاده کرد. 

استاندار خراسان جنوبی درخصوص رفع مشکلات و مطالبات مهسا کدخدا کاپیتان تیم ملی والیبال و ورزشکار بنام استان قول پیگیری داد. 

شایان ذکر است: مهسا کدخدا، بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران است که سابقه بازی در تیم‌های بانک سرمایه و پیکان تهران و همچنین نائب قهرمانی در لیگ برتر ایران را نیز دارد. 

وی نخستین بازیکن از خراسان جنوبی است که در تیم ملی والیبال زنان حضور داشته است. 

مهسا کدخدا از سال ۱۳۸۶ به عضویت تیم‌ ملی درآمده و در سال ۱۳۸۹ به عنوان کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران به رقابت‌های جهانی اعزام شده است. 

وی به همراه باشگاه پرسپولیس مقام سوم مسابقات قهرمانی والیبال آسیا را کسب کرده و به همراه تیم ملی تورنمنت بین‌ المللی Szeles Peter مجارستان به نائب قهرمانی رسید و به عنوان بهترین آبشارزن تورنمنت انتخاب شد.

انتهای‌پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول