اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ورزشگاه دستگردی شرایط حضور هواداران را دارد

مدیر عامل پاس گفت: ما در این ورزشگاه آماده حضور تماشاگران نیز هستیم و گیت های ورودی را هم آماده کردیم، در این خصوص مشکلی نداریم.

ورزشگاه دستگردی شرایط حضور هواداران را دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا پارسا مدیر عامل پاس پیش از بازی پرسپولیس و هوادار در خصوص وضعیت زمین بازی اظهار داشت:  این زمین جزء بهترین زمین های فوتبال تهران است و ما سال گذشته همین زمین را با شرایط بدتر در اختیار داشتیم که امسال تمام تلاش خودمان را کردیم تا بتوانیم بهترین زمین را در اختیار تیم ها برای برگزاری مسابقات قرار دهیم و این زمین تأیید فدراسیون را هم گرفته است و همینطور که می بینید زمین خوب و مخملی شکل را داریم و هیچ مشکلی را ندارد. بحث هایی را هم که سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس مطرح کرده است درست نیست چرا که ما در این ورزشگاه میزبان تیم های هوادار و پیکان هستیم که باید این تیم ها را هم حمایت کنیم. شرایط کنونی چمن زمین ورزشگاه دستگردی چیزی کم از ورزشگاه آزادی ندارد و آماده مسابقه است.

مدیر عامل پاس در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه دستگردی گفت:  ما در این ورزشگاه آماده حضور تماشاگران نیز هستیم و گیت های ورودی را هم آماده کردیم، در این خصوص مشکلی نداریم درسته ما به تعداد صندی های ورزشگاه پارکینگ نداریم و لی تعداد محدود پارکینگ داریم که هوادارانی که به ورزشگاه بیایند می توانند از آن ها استفاده کنند. نزدیک 200 پارکینگ داریم که می شود از آن ها استفاده کنیم.

وی درباره تمرین برخی تیم های در این ورزشگاه خاطر نشان کرد: ما تا به امروز تنها 2 تیم را برای تمرین در این زمین قبول کردیم که آن ها هم تمرینات سبک داشتند. آبروی مجموعه برای ما مهم تر از هر چیز دیگری است و ما تنها در صورت بررسی و اعلام کارشناسان زمین اجازه تمرین به تیم ها می دهیم به این باشد چیزی را قبول نمیکنیم چرا که اولویت ما برگزاری مسابقات لیگ در این ورزشگاه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول