اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ارائه خدمات درمانی با ۳۰ درصد زیر تعرفه به زائران گلستانی اربعین در گنبدکاووس

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گنبدکاووس گفت: درمانگاه خیریه امامزاده یحیی بن زید (ع) با حداقل ۳۰ درصد زیر تعرفه ابلاغی وزارت بهداشت و درمان به زائرین و همشهریان عزیز خدمات ارائه می‌دهد.

ارائه خدمات درمانی با ۳۰ درصد زیر تعرفه به زائران گلستانی اربعین در گنبدکاووس

علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: این درمانگاه موقوفه ای از سوی مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد به ویژه مرکز نیکوکاری ثامن به نیابت از همه هم لباسان و هم نیتان پاک سرشت راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: همه عواید و منافع مادی و معنوی این درمانگاه صرفا متعلق به استان مقدس حضرت یحیی بن زید (ع) بوده و در این درمانگاه خدمات درمانی شامل ویزیت پزشک عمومی، دندانپزشکی، بالینی، پرستاری انجام می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تعرفه این درمانگاه حداقل ۳۰ درصد زیر تعرفه ابلاغی وزارت بهداشت و درمان بوده و کالا و تجهیزات پزشکی آن با معرفی از سوی شوراهای اسلامی روستا و کمیته امداد و یا حتی با ارائه فیش مستمری خود توسط اقشار کم درامد و توان مالی بسیار پایین با حداقل ۱۰ قسط در حوزه تخصصی پزشکی و دندانپزشکی ارائه می شود.

وی ادامه داد: این درمانگاه همه روزه از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۰ شب اماده ارائه کامل کلیه خدمات درمانی و پرستاری تحت نظارت اداره اوقاف، هیات امنای امامزاده حضرت یحیی بن زید(ع) و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای زائرین و مجاورین حرم است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول