اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: طرح ولایت باید قوی‌تر از قبل پیش برود

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی با اشاره به طرح ولایت دانشجویی گفت: باید تلاش کنیم طرح ولایت قوی‌تر از قبل پیش برود؛ باید پای کار باشیم و نباید در رخدادها گرفتار انفعال شویم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: طرح ولایت باید قوی‌تر از قبل پیش برود

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس امروز دوشنبه 13 شهریور در آیین پایانی بیست و هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی در مشهد اظهار داشت: در بین مجاهدان کنونی، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، با بقیه متفاوت و البته موفق تر است زیرا مطیع و فرمانبر محض امر ولایت است.

وی افزود: اگر در مسیر حرکت خود، مطیع و تحت امر ولایت باشیم، یقینا موفق‌ شده و زودتر از موعد به مقصد می‌رسیم.

وی ادامه داد: بدون شک مجلس و دولتی که با ولایت باشد، با مجلس و دولتی که غیرولایی است، فرق می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آیت الله سیدکاظم حائری در عراق، بهترین شاگرد مرحوم آیت الله محمدباقر صدر و جزو مراجع تقلید این کشور بود، که در اتفاقات هفته گذشته اعلام کرد که مقام معظم رهبری را اعلم از خود می داند و تکلیف را بر مردم متدین و انقلابی عراق روشن کرد. ولی فقیه مختص ایران نیست بلکه برای سراسر کشورهای جهان است.

وی با اشاره به طرح ولایت دانشجویی گفت: دانشجو باید اهل علم و بصیر باشد. باید تلاش کنیم طرح ولایت قوی‌تر و جاندارتر از قبل پیش برود. باید پای کار باشیم و نباید در رخدادها گرفتار انفعال شویم.

بیست و هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی با حضور ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در مشهد برگزار شد.

طرح ولایت، ویژه اساتید، دانشجویان و طلاب بسیجی سراسر کشور از تابستان سال ۱۳۷۵ آغاز شده است. این دوره با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و معاونت آموزشی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می شود که در قالب آن جوانان بسیجی با مبانی اندیشه اسلامی آشنا می‌شوند.

از اهداف دوره‌های طرح ولایت، معرفی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی، معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع)، آشنایی با مبانی اندیشه اسلامی و مباحث مرتبط است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول