اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش ساعات کاری دفاتر پلیس+10 در اصفهان به دلیل زیاد شدن مراجعات

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ساعات کاری تمامی دفاتر پلیس+۱۰ استان اصفهان تا اطلاع ثانوی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ و ۳۰، روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ و روزهای جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر خواهد بود.

افزایش ساعات کاری دفاتر پلیس+10 در اصفهان به دلیل زیاد شدن مراجعات

 جهانگیر کریمی معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به گسترش تقاضای مردمی برای دریافت گذرنامه شرکت در پیاده‌روی اربعین و خدمت‌رسانی بیشتر به زائران کربلای معلی ساعات کاری دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ استان اصفهان افزایش یافت.

وی افزود: بر این اساس ساعات کاری تمامی دفاتر پلیس+۱۰ استان اصفهان تا اطلاع ثانوی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ و ۳۰، روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ و روزهای جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر خواهد بود.

کریمی با تاکید بر اینکه هیچ گذرنامه‌ای در مرزها تمدید نمی‌شوند، گفت: از شهروندانی که مهلت گذرنامه آن‌ها به پایان رسیده و یا در شرف اتمام است می‌خواهیم به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده و نسبت به تمدید آن‌ها پیش از عزیمت به مرزها اقدام کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به شلوغی اداره مهاجرت و گذرنامه و حجم درخواست برای صدور گذرنامه در خیابان رودکی، متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ و یا وبگاه  epolice.ir درخواست برگ تردد ویژه اربعین کنند و به هیچ وجه به مراکز صدور گذرنامه مراجعه نکنند.

وی با تأکید بر اینکه تا زمانی که مراجعه‌کنندگان باشند، مسؤولان دفاتر پلیس +۱۰ موظف به انجام کار آن‌ها هستند، خاطرنشان کرد: این برگه ها تا ۷۲ ساعت بعد از درخواست از طریق پست به در منازل آن‌ها ارسال می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول