اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

از کشف ۶۰۰ کیلیوگرم تریاک در طبس تا دستگیری ۳ متهم به اتهام اعطای تسهیلات غیرمجاز

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم تریاک در طبس خبر داد.

از کشف ۶۰۰ کیلیوگرم  تریاک در طبس تا دستگیری ۳ متهم به اتهام اعطای تسهیلات غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی عصر امروز اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در جهت اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی در شهرستان طبس، یک تریلی حامل بار زغال را مشاهده و به آن مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو، ۶۰۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه داخل تریلی جاساز شده بود را کشف کردند.

سردار فرشید بیان کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کرده و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ هشدار داد پلیس به صورت شبانه روزی با چشمانی بیدار تحرکات اشرار و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد می‌کند و اجازه ناامنی و جولان به مخلان امنیت عمومی نخواهد داد.

سرهنگ بخشی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی نیز از کشف تسهیلات غیرمجاز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و دستگیری ۳ متهم در استان خبر داد.

وی در این باره گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با کسب خبری مبنی بر این که یک شرکت روستایی اقدام به راه اندازی یک صندوق تسهیلات غیرمجاز در یکی از روستا‌های شهرستان بیرجند کرده است، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی افزود: در ادامه با تحقیقات جامع و بررسی اسناد و مدارک مشخص شد این شرکت با جمع آوری مقادیری وجوه نقد از مردم و اعضای شرکت تعاونی فاقد مجوز به میزان ۳۰ میلیارد ریال نزد یکی از بانک‌های خصوصی اقدام به واگذاری وام برای اعضا با سود غیرمتعارف و گاهاً بدون سود به صورت دلخواه کرده است.

بخشی بیان کرد: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس و بررسی اسناد و مدارک مرتبط با موضوع، جرم تسهیلات غیرمجاز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال محرز و در این خصوص ۳ متهم نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند. 

انتهای پیام/4905

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول