اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

افتتاح مرکز استاندارد بین‌المللی و تضمین مرغوبیت پدافند هوایی ارتش

مرکز استاندارد بین‌المللی و تضمین مرغوبیت نیروی پدافند هوایی ارتش مجهز به آزمایشگاه آزمون و کالیبراسیون با حضور فرمانده این نیرو افتتاح شد.

افتتاح مرکز استاندارد بین‌المللی و تضمین مرغوبیت پدافند هوایی ارتش

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان سید حمیدرضا آشنا معاون آماد و پشتیبانی ارتش، تمتاجی رئیس مرکز استاندارد دفاعی ایران و جمعی از مسئولان، مرکز استاندارد بین المللی و تضمین مرغوبیت نیروی پدافند هوایی ارتش مجهز به آزمایشگاه آزمون و کالیبراسیون (شهید جلیلوند) در محل شهرک شهید بهشتی (قصر فیروزه ۲) این نیرو افتتاح شد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در حاشیه این مراسم با بیان اینکه استانداردسازی به‌ویژه در زمینه دفاعی و علوم پدافندی بسیار خطیر و حائز اهمیت است، اظهار داشت: امروز با همراهی، هم‌افزایی و تلاش متخصصان نیروی پدافند هوایی ارتش، شاهد کیفیت بالاتری در سامانه‌ها و تجهیزات پدافندی هستیم.

وی ادامه داد: مرکز استاندارد و کیفیت نیروی پدافند هوایی به‌منظور اطمینان از صحت عملکرد سامانه‌ها، حاضر بکار بودن تجهیزات پدافندی، بررسی نقاط قوت و ضعف تسلیحات و نیز تولید تجهیزات و قطعات با کیفیت مرغوب برای اولین بار توسط پدافند هوایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شده و آماده بهره‌برداری است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه مرکز استاندارد و کیفیت نیروی پدافند هوایی ارتش آمادگی تعامل و همکاری سازنده و اثرگذار با سایر شرکت‌های دانش‌بنیان را دارد، افزود: در راستای آموزش مستمر، گام نهادن در مسیر استاندارد و افق‌های پیش رو در جهت کسب تحولی شگرف و ارزشمند در مجموعه پدافند هوایی ارتش از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

به گزارش فارس، استاندارد بین المللی ISO/IEC ۱ شامل تمامی الزاماتی است که آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون باید آن‌ها را برآورده سازند تا بتوانند اثبات کنند که یک سیستم، کیفیت را به کار گرفته و از نظر فنی صلاحیت داشته و قادر به فراهم آوردن نتایج معتبر هستند.

به‌کارگیری این استاندارد، همکاری بین آزمایشگاه‌ها و سایر سازمان‌ها را تسهیل و به تبادل اطلاعات، تجارب و نیز هماهنگ کردن استاندارد‌ها و روش‌های اجرایی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول